  • 11. Data: 2008-09-06 18:28:00
    Temat: Re: Studia a ciągłość pracy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > O ile dobrze pamietam, to mi się wliczały do stażu pracy i
    > podwyższały dodatek. Musiałbym do papierów zajrzeć, a ich nie mam pod
    > reką...

    Do stażu jako okresy uprawniające do różnych świadczen to tak,
    ale ja z pytania wnioskuję, że pytający oczekuje zaliczenia studiów
    do okresów składkowych.

  • 12. Data: 2008-09-06 18:29:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Żeby premiować zdobywanie wiedzy i naukę.

    Ale wiesz na jakiej zasadzie jest to premiowane?
    Nie jest to zaliczane przecież do lat pracy.

  • 13. Data: 2008-09-07 14:34:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote
    > pracę na umowę o pracę na stanowisku urzędniczym i poinformowano mnie, że
    > studia (5-letnie magisterskie) nie wliczają się do stażu pracy, czyli
    > premię w wysokości 5% podstawy wynagrodzenia dostanę za pięć lat. Okłamali
    > mnie? :/

    Na pewno się wliczają, ale do stażu od którego zależy wymiar urlopu. Do
    innego stażu to nie słuszałem, aby się wliczały.
    Zresztą zobaczy przepisy czy regulamin regulujący premię, bo tak premiowanie
    generalnie to wewnętrzna sprawa regulaminu pracodawcy- choć u Ciebie może
    być więcej regulacji ogólnokrajowych, ze względu na to, że to instytucja
    państwowa.

  • 14. Data: 2008-09-07 18:30:14
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Ale wiesz na jakiej zasadzie jest to premiowane?
    > Nie jest to zaliczane przecież do lat pracy.

    Jak to nie jest ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 15. Data: 2008-09-07 18:31:15
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Do stażu jako okresy uprawniające do różnych świadczen to tak,
    > ale ja z pytania wnioskuję, że pytający oczekuje zaliczenia studiów
    > do okresów składkowych.

    Nie sądzę by oczekiwał tego, bo składek nie płacił...

    Pozdrawiam Przemek

  • 16. Data: 2008-09-08 12:12:29
    Od: komar <k...@1...cc>

    castrol pisze:

    > Nie ma to znaczenia - ustawowo za skonczone studia jest 8 lat stazu pracy

    a czy jest sprecyzowane, jakie studia? Czy skończone studia I stopnia (inzynierskie)
    liczone sa jako 8 lat pracy?

    komar

  • 17. Data: 2008-09-08 14:26:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Jak to nie jest ??

    Mógłbym tak samo zapytać - a jest?
    Przecież nie jest.
    Do okresów nieskładkowych i do stażu
    dla potrzeb ustalania wymiaru urlopu - to tak,
    ale nie jako lata pracy składkowe.

  • 18. Data: 2008-09-08 14:49:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Mógłbym tak samo zapytać - a jest?
    > Przecież nie jest.
    > Do okresów nieskładkowych i do stażu
    > dla potrzeb ustalania wymiaru urlopu - to tak,
    > ale nie jako lata pracy składkowe.

    Potwierdzam.
    Okres studiów to lata nieskładkowe.

  • 19. Data: 2008-09-09 20:24:29
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Potwierdzam.
    > Okres studiów to lata nieskładkowe.

    Ale co tu potwierdzac, przecvież to oczywiste że nieskłądkowe. Ważne, że do
    lat pracy się liczy i nie trzeba po studiach pracować 30 lat do emeryrtury,
    a tylko 22 :)

    Pozdro Przemek