  • 1. Data: 2008-09-05 12:28:18
    Temat: zna ktos sposob na zlamasow z DHL ?
    Od: "Vincent Free" <i...@i...invalid>

    gdzie nalezy kierowac skargi na DHL ?
    Takie jak zawyzanie wartosci celnej paczek z zagranicy albo nawet okradanie
    paczek.

    Ta ich infolinia to ponury zart, po odbiorze paczki totalnie olewaja
    klientow, jesli paczki nie odbierzesz bo jest np. uszkodzona albo sam chcesz
    odprawiac clo to zaczynaja naliczac astronomiczne oplaty za skladowanie.

    Moze ktos poleci wyspecjalizowanego prawnika ?
    Chociaz prawnik chyba raczej odpada bo w III RP Przestepczej Organizacji
    kosztow postepowania nie mozna doliczac do roszczen.

    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 2. Data: 2008-09-05 12:52:48
    Temat: Re: zna ktos sposob na zlamasow z DHL ?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Vincent Free" <i...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > Moze ktos poleci wyspecjalizowanego prawnika ?
    > Chociaz prawnik chyba raczej odpada bo w III RP Przestepczej Organizacji
    > kosztow postepowania nie mozna doliczac do roszczen.

    A skąd masz takie informacje, że nie można?
    Właśnie odwrotnie koszty można doliczyć do roszczenia poprzez złożenie do
    sądu oprócz pozwu rachunek kosztów wraz z umową z prawnikiem.

    :)
    Michał

  • 3. Data: 2008-09-05 12:53:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mecenas pisze:
> [...]
    > Właśnie odwrotnie koszty można doliczyć do roszczenia poprzez złożenie do
    > sądu oprócz pozwu rachunek kosztów wraz z umową z prawnikiem.

    Ale zazwyczaj są to koszty w wysokości minimalnych stawek przy danych
    wartościach przedmiotu sporu, a "dobry" prawnik nie pracuje przecież za
    minimalną pensję :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-09-05 14:11:24
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale zazwyczaj są to koszty w wysokości minimalnych stawek przy
    > danych wartościach przedmiotu sporu, a "dobry" prawnik nie pracuje
    > przecież za minimalną pensję :)

    A czy DHL nie będzie zainteresowane wykupem praw autorskich do książki
    "Jak (łatwo) wygrałem z DHLem - Zrób to sam" ? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Wszystkie wielkie tragedie mają happy end,

  • 5. Data: 2008-09-05 14:27:31
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    mecenas pisze:
> [...]
    > Właśnie odwrotnie koszty można doliczyć do roszczenia poprzez złożenie do
    > sądu oprócz pozwu rachunek kosztów wraz z umową z prawnikiem.

    Tak z ciekawości - któryś sąd uznał to jako koszt w części
    przekraczającej stawkę minimalną (ew. jej mnożnik?)

  • 6. Data: 2008-09-05 16:09:56
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Vincent Free pisze:

> [...]
    > Chociaz prawnik chyba raczej odpada bo w III RP Przestepczej Organizacji
    > kosztow postepowania nie mozna doliczac do roszczen.

    Odkad pamietam zawsze paczki odprawialem z UPS ale ceny kosmos, ostatnio
    TNT i o ile w UPS jest cena kosmos i biurokracja dlugi czas oczekiwania
    to z TNT nie ma problemow paczki z Pekinu leca 3-4 dni razem z odprawa.

  • 7. Data: 2008-09-06 07:52:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2008, Vincent Free wrote:

    > Takie jak zawyzanie wartosci celnej paczek z zagranicy albo nawet okradanie
    > paczek.

    IMO to są dwie różne sprawy. Do okradania się nie wtykam.
    Mozesz ze dwa słowa o tym zawyżaniu wartości celnej?
    Przypuszczam że tylko zbyt optymistycznie sam ją (tę wartość celną)
    oceniasz :)

    pzdr, Gotfryd