  • 1. Data: 2008-09-05 19:01:15
    Temat: Studia a ciągłość pracy
    Od: s...@g...com

    Witam czy studia wliczają się do zatrudnienia? :)

    Chodzi mi o to czy jak pracowałem w zakładzie pracy 5 lat i pójdę na 5
    lat na studia dziennie to czy będę miał 10 lat przepracowane czy może
    5 ale nie stracę ciągłości zatrudnienia gdy wrócę do pracy zaraz po
    studiach czy może 5 lat tylko i finito?

    I czy zmienia to coś czy będą to studia inżynierskie czy magisterskie
    ewentualnie zaoczne zamiast dziennych(ale nadal nie będę pracował)

    I co gdy studia trwają 5 lat a wezmę np dziekankę i zrobienie magistra
    zajmie mi 6 lub więcej lat?

    dziękuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-09-05 19:02:50
    Temat: Re: Studia a ciągłość pracy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    s...@g...com napisal:
    > Witam czy studia wliczają się do zatrudnienia? :)

    Hm, chetnie sie tez dowiem, jaki jest stan obecny,
    bo niegdysiejszy - byc moze wciaz obowiazujacy - byl
    taki, ze liczyly sie wylacznie do wymiaru urlopu
    i do niczego wiecej.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-09-05 20:16:18
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    s...@g...com pisze:
    > Witam czy studia wliczają się do zatrudnienia? :)

    Tak

> [...]
    > lat na studia dziennie to czy będę miał 10 lat przepracowane czy może
    > 5 ale nie stracę ciągłości zatrudnienia gdy wrócę do pracy zaraz po

    Zakladajac ze masz ukonczona szkole srednia, powiedzmy ogolniak, to przy
    5 letnim stazu pracy, masz go lacznie 9, Skonczone studia to lacznie 8
    lat pracy. Jesli studiujesz i pracujesz jednoczesnie to wybiera sie to
    co jest dla Ciebie korzystniejsze. IMO w przypadku tak duzego Twojego
    stazu pracy, studia nie maja dla Ciebie mniejszego znaczenia.

    > I czy zmienia to coś czy będą to studia inżynierskie czy magisterskie
    > ewentualnie zaoczne zamiast dziennych(ale nadal nie będę pracował)

    W KP nie ma o tym wzmianki

    > I co gdy studia trwają 5 lat a wezmę np dziekankę i zrobienie magistra
    > zajmie mi 6 lub więcej lat?

    Nie ma to znaczenia - ustawowo za skonczone studia jest 8 lat stazu pracy

    Jacek Kustra

  • 4. Data: 2008-09-05 23:04:00
    Od: s...@g...com

    > Nie ma to znaczenia - ustawowo za skonczone studia jest 8 lat stazu pracy

    Dziękuje za odpowiedzi.

    Czyli świeży absolwent ma na dzień dobry 8 lat stażu pracy?

    A jeszcze jeśli wolno czy studia się sumują? np gdyby ktoś studiował
    na innej uczelni od "nowa" ale zupełnie inną uczelnie?

  • 5. Data: 2008-09-06 08:51:06
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > liczyly sie wylacznie do wymiaru urlopu
    > i do niczego wiecej.

    Pozwolę sobie podpiąć się do tego pytania. W styczniu zacząłem pierwszą
    pracę na umowę o pracę na stanowisku urzędniczym i poinformowano mnie, że
    studia (5-letnie magisterskie) nie wliczają się do stażu pracy, czyli premię
    w wysokości 5% podstawy wynagrodzenia dostanę za pięć lat. Okłamali mnie? :/

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2008-09-06 12:11:03
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Michał <m...@o...pl> napisal:
> [...]
    > w wysokości 5% podstawy wynagrodzenia dostanę za pięć lat. Okłamali mnie? :/

    Nie. Studia wliczaja Ci sie do okresu skutkujacego dlugoscia urlopu.
    Dodatkiem stazowym - IMHO nie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2008-09-06 13:31:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam czy studia wliczają się do zatrudnienia? :)

    Nie.

> [...]
    > lat na studia dziennie to czy będę miał 10 lat przepracowane czy może
    > 5 ale nie stracę ciągłości zatrudnienia gdy wrócę do pracy zaraz po

    A to bedą studia dla pracujących?
    Bo jakoś nie rozumiem dlaczego miałbyś mieć 10 lat przepracowanych
    skoro przepracowałeś 5 lat?

  • 8. Data: 2008-09-06 17:08:22
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Nie. Studia wliczaja Ci sie do okresu skutkujacego dlugoscia urlopu.
    > Dodatkiem stazowym - IMHO nie.

    O ile dobrze pamietam, to mi się wliczały do stażu pracy i podwyższały
    dodatek. Musiałbym do papierów zajrzeć, a ich nie mam pod reką...

    Pozdrawiam Przemek

  • 9. Data: 2008-09-06 17:10:42
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Bo jakoś nie rozumiem dlaczego miałbyś mieć 10 lat przepracowanych
    > skoro przepracowałeś 5 lat?

    Żeby premiować zdobywanie wiedzy i naukę.

    Pozdrawiam Przemek

  • 10. Data: 2008-09-06 17:41:31
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > O ile dobrze pamietam, to mi się wliczały do stażu pracy i podwyższały
    > dodatek. Musiałbym do papierów zajrzeć, a ich nie mam pod reką...

    Mojemu ojcu rowniez, przez co poszedl sporo szybciej na emeryture.

    Jacek Kustra