  • 1. Data: 2008-09-05 08:09:57
    Temat: działania prokuratury
    Od: pete <d...@o...pl>

    przyszli do mnie dwaj panowie z policji z prokuratorskim nakazem
    przeszukania / wydania rzeczy. przyszli weszli popatrzyli i wyszli.
    chodzi o jakas transakcje z allegro sprzed 3 lat, jakis sprzedajacy
    podpadl i prokurator wsiadl na niego, sprawdzaja wszystkie osoby ktore z
    nim handlowaly, a na liscie jego przelewow jest jakis przelew do mnie.
    chodzi o oprogramowanie do diagnostyki poj. samochodowych. prokurator
    jest z drugiego końca polski
    przelew jest na kilkadziesiat groszy(!), to byl poczatek mojej przygody
    z allegro i kontem w mbanku i zrobilem jakichs kilka bzdetnych
    transakcji 'dla jaj'. pirackiego oprogramowania nigdy nie kupowalem, nie
    pamietam co bylo przedmiotem akcji (5 lat temu!) w historii allegro nie
    da sie sprawdzic (wyslalem maila do allegro i czekam na odpowiedz, w
    tyt. przelewu nie bylo napisane jakiego przedmiotu transakcja dotyczy
    (tylko nr aukcji).
    czy to jest normalne że prokurator wystawia nakazy przeszukania na kogo
    popadnie bez sprawdzenia w centrali allegro o co chodzi? angazowane jest
    kilkadziesiąt policjantów w kilkunastu komendach, w moim przypadku
    przesłuchiwana osoba która kupiła jakiś wirtualny towar za kilkadziesiąt
    groszy? Mam kilkaset transakcji na koncie, jeżeli co dziesiąty
    sprzedający kogoś oszukał to od policji się nie opędze. a myślałem że
    skończyły się czasy agresywnie prawe i sprawiedliwie (każdy jest winny
    tylko trzeba mu to udowodnić).

  • 2. Data: 2008-09-05 21:55:57
    Temat: Re: działania prokuratury
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    Użytkownik "pete" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > handlowaly, a na liscie jego przelewow jest jakis przelew do mnie. chodzi
    > o oprogramowanie do diagnostyki poj. samochodowych. prokurator jest z

    Znam osobę, która znalazła się w identycznej sytuacji. Nakaz z drugiego
    końca Polski, itp.
    Myślę, że dla organów jest to fajna robota. Mogą przerzucać papierki,
    zamiast narażać się prawdziwym kryminalistom. Statystyka wykrywalności
    rośnie, premie też. A że ich działania są niewspółmierne do rzeczywistej
    winy to już nikogo nie martwi.

  • 3. Data: 2008-09-05 22:06:05
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > czy to jest normalne że prokurator wystawia nakazy przeszukania na kogo
    > popadnie bez sprawdzenia w centrali allegro o co chodzi?

    Tak to wygląda wśród jełopowatych prokuratorów. Następnie możesz trafić na sędziego
    debila. Już wiesz czemu mafia robi to co robi.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-06 10:01:24
    Od: "pytajnik" <p...@s...pl>

    miałem napisać że przelew był *ode mnie* bo ja byłem kupującym. allegro
    odpowiedziało że nie posiada archiwalnych stron aukcji a jedynie nry i
    tytuły, przy czym tytułu interesującej mnie aukcji nie podali więc musiałem
    napisać ponownie.
    jedno jest pewne, jeżeli sprawa jest czysta (a na 99% tak) - ja tego tak nie
    zostawię i będę wnosił zażalenie. tylko nie bardzo wiem na kogo - na KPP z
    miasta na drugim końcu Polski które zawnioskowala do prokuratora o podjęcie
    kroków, czy na prokuratora który wydał postanowienie o wjeździe do mnie do
    domu..

  • 5. Data: 2008-09-07 14:26:32
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "pete" <d...@o...pl> wrote
    > przyszli weszli popatrzyli i wyszli.

    na co popatrzyli?

  • 6. Data: 2008-09-07 14:28:35
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "pytajnik" <p...@s...pl> wrote
    > ja tego tak nie zostawię i będę wnosił zażalenie. tylko nie bardzo wiem na
    > kogo - na KPP z

    Nie ważne na kogo. Na podjętą czynność. Powinieneś dostać pouczenie lub
    zobacz w kpk w rozdziale dowody - przeszukanie.

  • 7. Data: 2008-09-07 19:09:31
    Od: "pytajnik" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ga0oaj$7po$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "pete" <d...@o...pl> wrote
    >
    > na co popatrzyli?
    że jest komputer, spytali czy nie prowadzę warsztatu samochodowego (nie),
    mama podpisała protokół