    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Date: Mon, 21 Nov 2011 19:16:10 +0100

    Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup
    > Teraz to wybacz, ale ja Ciebie muszę nazwać debilem :(
    > Przede wszystkim dlatego, że nigdzie nie napisał_A_m, że nie zauważam znaku,
    > tylko, że zauważając znak trudno jest zahamować momentalnie tak, by mijając go
    > mieć na liczniku mniej niż 50 km/h.

    To widzisz znak i nie potrafisz zwolnić ??? Lepiej oddaj prawo jazdy, bo jesteś
    potencjalnym zabójcą. Jak widzę w oddali jakieś budynki to wiem, że pewnie zaraz
    będzie obszar zabudowany. Noga z gazu i pod koniec delikatne przyhamowanie.
    Zawsze udaje mi się osiągnąć te 50 km/h.

    > Ale nie stoi 100 m za znakiem!
    > Dociera to do Ciebie, że stoi_TUŻ_ZA_?

    Ograniczenie od którego miejscu obowiązuje? 50, 100, 200 m czy od razu za
    znakiem?

    > Wiadomo, że trzeba zwolnić i się zwalnia. Ale jak wyżej - nie zawsze da się
    > zwolnić tak, że mijając znak ma się na liczniku mniej niż 50 km/h. I to
    > właśnie wykorzystują gminne hycle. Poszukaj sobie w googlach, to może Cię
    > olśni, bo albo nadal nie rozumiesz, o czym piszę albo dla zasady rżniesz
    > głupa.

    I bardzo dobrze robią. Łapiesz prawo i mają okazję z tego skorzystać.