  • Data: 2018-05-14 21:00:00
    Temat: Re: Stłuczka, odmowa przyjęcia mandatu, sąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Była sobie kolizja, sprawczyni nie przyznała się do winy i została
    > skierowana sprawa do sądu.
    > Piszę sprawczyni bo mam film z kamery - wina ewidentnie nie moja.
    >
    > Ona mieszka pod Koninem, ja w Poznaniu, zdarzenie miało miejsce w jej
    > miejscowości.
    >
    > Auto na szczęście sprawne, uszkodzenia niewielkie.
    >
    > Co dalej?
    > Jak wygląda procedura? Jakich terminów się spodziewac?

    No i nic sie nie dowiedziałem. Nikt nie wie...?

    Natomiast przyznaje ze dzis jebłem obijaac sie o uroki oparów prlu...

    Dzwonie na komende, pytam o policjanta który ma prowadzic sprawe.
    - nie ma, na urlopie...
    - a kto prowadzi jego sprawy.
    - nie wiem.
    - a kto mogłby wiedziec?
    - szef ale go tez nie ma.
    - rozumeim. To powiem po co dzwonie: miałem stłuczke, wyciągnałem film z
    kamery i chciałbym wysłac zeby było wiadomo co i jak. Czy moge w takim
    razie na jakis ogólny mail komendy?
    - to chyba tylko na mail szefa
    - ok, to poprosze.
    - niestety nie znam...
    - to moze zadzwonie jutro a pani sie w miedzyczasie dowie?
    - jutro bedzie szef, niech pan dzwoni. Tylko ze jak jutro sie nie uda to
    potem szef tez idzie na urlop...

    Nie miałem siły na wiecej... :)

    Miałem pecha czy to standard?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,