  • 1. Data: 2003-11-29 22:58:30
    Temat: Stłuczka Niemca ?
    Od: "_-Stan-_" <s...@p...sos.com.pl>

    Znajomy Niemiec miał zdarzenie w miasteczku przygranicznym. Zatrzymał się po
    wyjeżdzie z miejsca parkowania na drodze i zabrał pasażerką. Wtedy najechała
    na niego też na niemieckich rejestracjach kobieta. Wszęła aweanturę , iż to
    niby on cofając się najechał na nią. Jako-że tylko ona miała uszkodzony
    pojazd- wezwała policję , a ta ukarała znajomego 100zł mandatem. Kiedy nie
    chciał go przyjąć stwierdzili, że muszą go zamknąć do poniedziałku do czasu
    orzeczenia przez sąd wyroku. Pod takim "argumentem" zapłacił.
    A ja tu czegoś nie rozumiem. Czy to możliwe, aby niewinnego człowieka
    wsadzać do czasu rozpatrzenia sprawy ? A co jeśli okaże się, że jest
    niewinny ? Czy dostanie odszkodowanie ? O co tu chodzi ?
    Stan

  • 2. Data: 2003-12-01 08:55:34
    Temat: Re: Stłuczka Niemca ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "_-Stan-_" <s...@p...sos.com.pl> napisał w wiadomości

    > A ja tu czegoś nie rozumiem. Czy to możliwe, aby niewinnego człowieka
    > wsadzać do czasu rozpatrzenia sprawy ?

    Jak Tobie obywatel Kazachstanu uszkodzi samochód i odmówi przyjęcia mandatu
    to wtedy będziesz mógł wnioskować ddo policjantów aby go puścić wolno;))

    >A co jeśli okaże się, że jest niewinny ? Czy dostanie odszkodowanie ?

    Oczywiście że tak.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-12-01 16:48:05
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Leszek wrote:
    > Oczywiście że tak.

    Z tym "oczywiście" to nie byłbym takie pewien.

    KG

  • 4. Data: 2003-12-02 09:00:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <X...@X...onet.plX> napisał w wiadomości

    > Z tym "oczywiście" to nie byłbym takie pewien.

    Ja też. Ale nie można gościa dołować;)))

    Leszek

  • 5. Data: 2003-12-02 16:58:00
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Leszek wrote:
    > Ja też. Ale nie można gościa dołować;)))

    A swoją drogą nie przesadzili trochę? Nie wystarczyło zatrzymać paszportu?

    KG