    Date: Sun, 4 Dec 2022 16:37:04 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <tmi1rt$1jt$1$TomN@news.chmurka.net>
    <638cb11f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <638cb589$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia

    W dniu 04.12.2022 o 15:58, Akarm pisze:

    > No to popatrz sobie uważnie:
    > https://goo.gl/maps/DUCLH9P3zS3otwjD7
    > Są dwa pasy do skrętu w lewo, czy naprawdę ich nie ma?

    Ale ja nie piszę o tym miejscu, tylko o tym:
    https://goo.gl/maps/xKQdpYdv7t2qmv3B7,
    bo to jest "przed skrzyżowaniem".

    Rzuć łaskawie okiem na to:
    https://goo.gl/maps/5bPRBJxssHP1gdoW9
    Wnosząc po tym łuku namalowanym dla kierunku od północy ku przełączce,
    lewy pas jest dla zawracających. Uważam, że dla wyjeżdżających z
    Reymonta jest prawy z tych pasów. To ten pas powinien zająć Stuhr i z
    filmu nie wynika - przynajmniej moim zdaniem - czy zajął faktycznie
    lewy, czy "zrobił miejsce" jedynie motocykliście.

    > Motocyklista zeznał, że był kontakt z lusterkiem samochodu.

    Nie wykluczam, nie potwierdzam. Pytanie, czy wykluczasz, że kierujący
    dość ciężkim Leksusem mógł tego nie ogarnąć? No i drugie pytanie, czy
    wobec tego, że widać było, iż motocykliście nic się nie stało powinien
    natychmiast zablokować całe skrzyżowanie stając na środku. Uważam, że
    gdyby uznał za konieczne zatrzymanie się, to i tak w żadnym wypadku nie
    powinien tego robić tam na środku skrzyżowania, tylko na zatoczce
    autobusowej za skrzyżowaniem. Pytanie, czy faktycznie była taka konieczność.
    --
    Robert Tomasik