  • 1. Data: 2002-01-15 19:59:31
    Temat: Re: StarOffice
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    Wyczytałem że właśnie w Pentagonie też przeszli na Star Offica - to jest
    program darmowy więc można go nawet ściągnąć z netu

  • 2. Data: 2002-01-16 04:05:46
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Maniek wrote:

> [...]

    na licencje na ten program. jak zwykle. mowie zupelnie powaznie.

    --
    Milego dnia
    Marcin

    pamietaj o:
    http://www.pajacyk.pl

  • 3. Data: 2002-01-17 01:31:20
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    W on czas: Tue, 15 Jan 2002 20:59:31 +0100, użytkownik
    Maniek <d...@p...pl> otworzył nam oczy:

    na licencję. Przeczytaj ją, a będziesz miał potrzebne Ci informacje.
    Powodzenia we wdrażaniu i użytkowaniu :-) Duchem jestem z Tobą!

    pozdr.
    -k a m i l
    suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl

    --
    relata refero [powtarzam, co słyszałem. (prawda może być inna)]
    Herodot, Dzieje

  • 4. Data: 2002-01-17 09:55:37
    Od: "Leo" <l...@p...onet.pl>

    > ?

    Witam
    nie jestem prawnikiem lecz informatykiem, ale przerabiałem już sprawę
    StarOffica, wiem z doświadczenia że jeżeli nie masz faktury na zakup
    programu to są duuże problemy z US. Więc albo zakup (chociażby z gazetą -
    Chip, Enter itp. ) albo wersje box u dystrybutorów. Prawnie jest to pewnie
    jak najbardziej legalnie. Ale fiskusowi się to nie podoba.
    Pozdrawiam
    LM

  • 5. Data: 2002-01-17 12:47:11
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Leo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Chip, Enter itp. ) albo wersje box u dystrybutorów. Prawnie jest to pewnie
    > jak najbardziej legalnie. Ale fiskusowi się to nie podoba.

    Fiskus od czasu do czasu ma jakies ciekawe pomysly - to normalne.

    Ale zakup "chip"a wg mnie moze jeszcze conajwyzej POGORSZYC sprawe.
    Bo co prawda ma Pan fakture za "nosnik", ale program dalej ma TA SAMA
    licencje.
    A jesli Pan powie ze jest to licencja "bezplatna dla czytelnikow CHIP'a",
    to (jak mysle) bedzie jeszcze gorzej.
    (nieodplatne swiadczenie, ktorego jedna strona jest redakcja a druga Pan)

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-01-18 09:21:18
    Od: "Leo" <l...@p...onet.pl>

    [cut all]
    czylijednak pozostaje wersja BOX -
    jednym słowem paranoja, a ciekawe co z dziesiątkami innych małych
    przydatnych darmowych programów które można ściągnąć z sieci (programy typu
    FREEWARE) a raczej niemożliwością jest kupienie ich wersji BOX

  • 7. Data: 2002-01-18 12:43:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    typu
    > FREEWARE) a raczej niemożliwością jest kupienie ich wersji BOX

    Nieprawda.

    Mozna miec StarOffica bo jest BEZPLATNY.

    (Jak swiatlo sloneczne)

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-01-21 07:10:28
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > typu
    >
    > Nieprawda.
    >
    > Mozna miec StarOffica bo jest BEZPLATNY.

    Uzywac mozna, tylko nie wprowadzac go jako srodki, poprostu sie go ma i juz
    :)
    A jak go nie ma w KPI i w Papierach to dla US nie istnieje, A licencja to
    dla BSA a ich nie interesuja KPiR tylko wlasnie licencje, a ta jest razem z
    SO v5,x v6 bedzie platna a okres testowy sie zakonczyl wiec jest juz
    nielegalna.
    Krzysztof Niewiaroski
    www.krakfis.zax.pl

  • 9. Data: 2002-01-21 17:49:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002, krak wrote:

> [...]
    >+ > Nieprawda.
    >+ >
    >+ > Mozna miec StarOffica bo jest BEZPLATNY.

    Nie mówie nie :) (żebym nie był podejrzany !)

    [...]
    >+ A jak go nie ma w KPI i w Papierach to dla US nie istnieje,

    Co to to nie.
    US zdecydowanie MA prawo żądania podatku od darowizny :] :(
    *która ma konkretną wartość rynkową* i to nie ulega wątpliwości.
    Nadyżyciem US było TYLKO przypisywanie "wartości rynkowej"
    oprogramowaniu freeware które jej NIE MA (tj.=0).
    Owszem, na grupach widywałem info że "US się nie czepia
    o licencje". Ale to nie to samo co "nie istnieje" :)

    BTW: Spróbuj mieć jakikolwiek towar handlowy "bez papierów"
    i poinformuj w razie kontroli o wynikach, czy on dla
    US istniał czy też nie ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd