  • Data: 2003-09-20 18:14:19
    Temat: Re: Stanąłem w obronie kobiety i...
    Od: "Robert" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra <S...@w...pl> napisał(a):
    > a co sama poszkodowana na to? bo z tego co czytam nie widzę informacji
    >
    > Sandra

    Z informacji prokurator wynika że sprawa jej pobicia została połączona z moją
    ale policjant przyjmujący nasze zeznania twierdził, że jej pobicie - jedna
    osoba przeciwko jednej- podlega pod łagodniejszy paragraf i nie jest scigana
    z urzędu a w moim przypadku byłem bity przez dwie osoby co podlega pod
    poważniejszy art158 i jest ścigany z urzędu choćby obrażenia nie przekraczały
    7 dni leczenia.