  • Data: 2003-09-20 20:41:32
    Temat: Re: Stanąłem w obronie kobiety i...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Z informacji prokurator wynika że sprawa jej pobicia została połączona z
    moją
    | ale policjant przyjmujący nasze zeznania twierdził, że jej pobicie - jedna
    | osoba przeciwko jednej- podlega pod łagodniejszy paragraf i nie jest
    scigana
    | z urzędu a w moim przypadku byłem bity przez dwie osoby co podlega pod
    | poważniejszy art158 i jest ścigany z urzędu choćby obrażenia nie
    przekraczały
    | 7 dni leczenia.

    No to chyba lepiej, że połączyli. No i nie umorzyli! Inaczej jej sprawa by
    padła na prywatno-skargowe, a tak, to potraktowano to w ten sposób, że tamci
    dwoje pobili Was, przy czym, najpierw dziewczynę, a później Ciebie, gdy
    stanąłeś w jej obronie. Moim zdaniem, o ile oczywiście opisany przez Ciebie
    przebieg zdarzeń zostanie potwierdzony w toku postępowania, takie połączenie
    daje faktycznie sądowi możliwość oceny zajścia. Przecież nie napadli we
    dwoje na Ciebie bez przyczyny - te sprawy się łączą logicznie w całość.