  • Data: 2003-09-20 14:17:41
    Temat: Re: Stanąłem w obronie kobiety i...
    Od: "Robert" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Abyś został skazany za to przestępstwo, muszą CI najpierw udowodnić, że
    > chciałeś wybić szybę, nieumyślność nie jest w tym przypadku karana ...
    >

    > pozdrawiam...

    No tak, nasze trzy zeznania + obdukcje potwierdzajace nasze wersje przeciwko
    ich dwóm zeznaniom...brak innych świadków a ja jestem w świetle prawa osobom
    obcą. Logicznie na to patrząc sprawa jest oczywista i przesądzona. Ale,
    niestety, co ma logika do naszego prawa i układów układzików? Czy my jesteśmy
    jeszcze Państwem Prawa czy "dzikim wschodem"? Można stanąć w czyjejś obronie,
    nie użyć przy tym przemocy i tak zostać oskarżonym? O wybicie szyby? Ta
    sprawa to groteska...