  • Data: 2005-08-06 21:06:51
    Temat: Re: Stacja Benzynowa ORLEN i prawo
    Od: Janek <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, ale mnie chodzi o to zarządzenie odgórne. Kto je wydał. I gdzie to jest.

    Osoba odpowiedzialna za wspolprace z dostawcami. Orlen jako bardzo duza
    siec moze pozwolic sobie na postawienie ostrych warunkow wielu
    producentom. Dodatkowo jak sama zauwazylas "stacja jest wygodna, pracuje
    24h/dobe" - ONI o tym wiedza, nie bedzie Spike, moze kupisz w zamian
    inne, od producenta zapewniajacego towar dajacy wiekszy zysk.

    > To jest zarazem sklep. Tu i mleko można kupić.

    A gdy ktoregos dnia zniknie ? Np. Orlen uzna, ze widok mleka w zamysle
    bedacego symbolem zdrowia obniza im sprzedac paliwa, ktorego uzywanie
    jest przyczyna zanieczyszczen ?

    > Problem w tym,a właściwie luksus, że tą stację mam niedaleko domu i jest
    > czynna 24 godziny na dobę w dni powszednie i wszystkie święta.

    Kilka nocy bez Spike'ow i pekniesz :) Sprobujesz L&M-y, moze Orlen ma na
    nich duza prowizje ?

    Strasznie pokrecone to teraz jest. M.in. z tego powodu istnieja rozne
    przepisy regulujace handel. Powstaja mniejsze budki sprzedajace Spike'i
    w ciagu dnia, handluja tez papierosami bez banderol by byc silnie
    konkurencyjnym. A my kupujemy tez bez banderol oburzajac sie potem, ze
    panstwo kaze nam placic za nauke z powodu dziury budzetowej. Wiec ucza
    sie tylko dzieci bogatych wlascicieli rafinerii, ktorzy mysla jak tu
    sprzedajac paliwo skubnac wiecj z tych, co pala :)
    To kolo mozna domykac wiele razy. W gospodarce sterowanej chodzi o to,
    by obywatele nie zauwazyli obrotow kola :)

    Janek