  • Data: 2005-08-06 20:50:25
    Temat: Re: Stacja Benzynowa ORLEN i prawo
    Od: Janek <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Orlen. Jako 'prywatna' firma ma prawo handlowac, czym chce.
    > Ty jako konsument masz prawo kupowac papierosy SPIKE gdzie chcesz, nie
    > musisz na Orlenie.
    > To sie nazywa 'wolny rynek'. Jesli nie zauwazylas - mamy ponoc takowy od
    > 16 lat.

    Ja mysle, ze Kaji chodzilo o wyjasnienie zrodel tego mechanizmu rynkowego.

    Nie popadajmy w zbytnia fascynacje slowem Wolnosc. Dobrze, gdy slowo to
    ma racjonalne przeslanki (np. Orlen nie dogadal sie ze Spike nt. ceny
    zakupu/sprzedazy, MarlXXX doplacilo za wycofanie Spike z polek, itd.).

    Zle, gdyby osoba odpowiedzialna zrobila to cieszac sie z widoku palaczy
    odchodzacych z niczym. Wtedy to palacze Spike powinni pobierac oplate za
    bycie psychoworkiem treningowym.

    Janek