  • 111. Data: 2023-07-30 11:56:09
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 08:40, Shrek pisze:
    > Ale celem tej powiadamiającej było chyba wysłanie pogotowia. No to chyba
    > należy w tym celu udzielić informacji o stanie zdrowia pacjenta zgodnie
    > z naszą wiedzą? Dyspo wysłał policję jako ubezpieczenie akcji - być moze
    > na wyrost ale jakiś fundamentalny błąd to nie był. Problemem było że
    > policjanci okazali się kulsonami i po prostu dostali małpiego rozumu na
    > słowo aborcja - i pewnie tak jak robert nawet nie wiedzieli że kobieta
    > żadnego przestępstwa nie popełniła.
    Ze słowem "żadnego" by nie szarżował. Poczytaj sobie art. 126b Ustawy z
    dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 112. Data: 2023-07-30 16:35:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czyli w praktyce co? Zabije listonosza? Przecież to wpływa pisemnie,
    > albo środkami komunikacji. Bo gdyby zawiadamiający przyszedł, to
    > oczywiście po "być może ..." zadajesz pytanie, skąd to wie i robisz z
    > niego w protokole idiotę.

    Ja przyszedłem złożyć ustnie, przynosząc informacje o jeszcze innych
    sklepach/stronach, które mogły być oszustwem takiego samego typu
    dokonanymi przez tą
    samą osobę - wywnioskowałem to z tego samego numeru telefonu, grafiki
    witryny itp.
    To mi powiedziano, że jak nie złapałem nikogo za rękę, to oni tak nie
    przyjmą a w ogóle usiłowali mi wmówić, że moja sprawa (300zł kilka lat
    temu) nie ma szans i lepiej zaniechać. Więc wysłałem pocztą.

    Schemat działania policji w przypadku takich zgłoszeń jest nieco odmienny
    od tego jaki Ty głosisz, więc i tak wszyscy tu wiedzą, że jesteś lekko....
    ale na pewno napiszesz, że każda sprawa jest inna, że inne uwarunkowania,
    że nie znasz szczegółow itp czyli rozmyjesz temat.

  • 113. Data: 2023-07-30 17:21:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 16:35, cef pisze:
> [...]
    > złapałem nikogo za rękę, to oni tak nie przyjmą a w ogóle usiłowali
    > mi wmówić, że moja sprawa (300zł kilka lat temu) nie ma szans i
    I dobrze zrobiłeś. A umieściłeś ta informację, że odmówiono przyjęcia
    zawiadomienia o przestępstwie? Bo u nas dostaje po uszach osoba, która
    odmówiła i zwyczaj raczej wymarł.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 114. Data: 2023-07-30 17:27:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ze słowem "żadnego" by nie szarżował. Poczytaj sobie art. 126b Ustawy z
    > dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne.

    1.
    Kto zbywa produkt leczniczy z naruszeniem warunków określonych w art.
    86a ust. 1-4 lub z naruszeniem zakazu, o którym mowa w art. 87 ust. 5a,

    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    2.
    Tej samej karze podlega, kto nabywa produkt leczniczy z naruszeniem
    zakazu, o którym mowa w art. 78b lub w art. 87 ust. 5.

    Art. 78b dotyczy hurtowni a nie "użytkowników końcowych", 87 aptek.

    Więc nie. Babka nie popełniła żadnego przestępstwa a ty robisz z siebie
    tradycyjnie błazna. Na tym właśnie polega problem, że kulsonom wydawało
    się na chłopski rozum, że skoro "aborcja jest zakazana" to babka była
    winna przestęstwa - nie to żeby ich to usprawiedliwiało, ale oni
    działali pod wpływem presji czasu. Ty miałeś okazję sprawdzić trzy razy,
    miałeś okazję przeczytać uzasadnienie sądu gdzie było napisane że babce
    żadnego przestępstwa nie można przypisać, a i tak pierdolnąłeś jak łysy
    główką o kant tej samej kuli co twoi koledzy. Elita kulsonów...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2023-07-30 17:40:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dobrze zrobiłeś. A umieściłeś ta informację, że odmówiono przyjęcia
    > zawiadomienia o przestępstwie? Bo u nas dostaje po uszach osoba, która
    > odmówiła i zwyczaj raczej wymarł.

    Bzdura...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2023-07-30 18:10:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    > I dobrze zrobiłeś. A umieściłeś ta informację, że odmówiono przyjęcia
    > zawiadomienia o przestępstwie? Bo u nas dostaje po uszach osoba, która
    > odmówiła i zwyczaj raczej wymarł.

    Nie umieściłem. W obliczu Twoich wczesniejszych wyjaśnień jak się zbywa
    przynoszących takie zawiadomienia o oszustwach stwierdzam, że łżesz jak
    pies.

  • 117. Data: 2023-07-30 18:23:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 17:27, Shrek pisze:

> [...]
    > żadnego przestępstwa nie można przypisać, a i tak pierdolnąłeś jak łysy
    > główką o kant tej samej kuli co twoi koledzy. Elita kulsonów...

    Wiesz, a czytałeś cały ten artykuł? Bo tam jeszcze jest pkt 3 i on
    dotyczy wszystkich, a nie tylko aptek.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 118. Data: 2023-07-30 18:34:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 18:10, cef pisze:
    > Nie umieściłem.
    To co się dziwisz, że nikt się tym nie zajął?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 119. Data: 2023-07-30 20:26:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    > To co się dziwisz, że nikt się tym nie zajął?

    Nie przekręcaj faktów. Nic mnie nie dziwi.
    Irytowało mnie to, że nie chcieli przyjać ustnie zgłoszenia,
    w którym wskazywałem oprócz swojego przypadku inne
    prawdopodobne przekręty tego handlarza. Odwaliłem za nich śledczą robotę,
    a oni z obawy, że im się dowali roboty wysłali mnie na drzewo.
    Nie umieściłem informacji o odmowie, bo uznałem, że to nie ma znaczenia,
    skoro w pisemnej wersji podałem jeszcze raz wszystko, żeby nie mogli już
    tego
    odrzucić ani pominąć.
    Natomiast takie ich zachowanie - czyli, że na pewniaka odrzucają takie
    zgłoszenia
    jeśli są w formie niepisemnej zaprzeczają temu co Ty twierdzisz, że ktoś
    dostaje po uszach za odrzucanie, bo gdyby tak było, to by ze strachu
    przed konsekwencjami
    przyjmowali takie zgłoszenia bez mrugnięcia okiem.

    Dodatkowo Twoje kłamstwa potwierdza fakt, że wyciąłeś informację,
    gdzie twierdzę, że łżesz jak pies. Policji jako organizacji ogólnie prawej
    i uczciwej (jest tam pewnie w ustawie o policji taki zapis) pewnie zwisa,
    że osoba podjąca się za jej funkcjonariusza łże publicznie.

  • 120. Data: 2023-07-30 20:32:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, a czytałeś cały ten artykuł? Bo tam jeszcze jest pkt 3 i on
    > dotyczy wszystkich, a nie tylko aptek.

    Człowieku - piszesz że piąty pytasz czemu nie przeczytałem punktu
    trzeciego? To jakiś proces kafki? Podaj konkretnie numerek przestępstwa
    które popełniła, najlepiej zacytuj i zobaczymy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!