    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spytaj milicjanta
    Date: Sun, 30 Jul 2023 16:35:17 +0200

    > Czyli w praktyce co? Zabije listonosza? Przecież to wpływa pisemnie,
    > albo środkami komunikacji. Bo gdyby zawiadamiający przyszedł, to
    > oczywiście po "być może ..." zadajesz pytanie, skąd to wie i robisz z
    > niego w protokole idiotę.

    Ja przyszedłem złożyć ustnie, przynosząc informacje o jeszcze innych
    sklepach/stronach, które mogły być oszustwem takiego samego typu
    dokonanymi przez tą
    samą osobę - wywnioskowałem to z tego samego numeru telefonu, grafiki
    witryny itp.
    To mi powiedziano, że jak nie złapałem nikogo za rękę, to oni tak nie
    przyjmą a w ogóle usiłowali mi wmówić, że moja sprawa (300zł kilka lat
    temu) nie ma szans i lepiej zaniechać. Więc wysłałem pocztą.

    Schemat działania policji w przypadku takich zgłoszeń jest nieco odmienny
    od tego jaki Ty głosisz, więc i tak wszyscy tu wiedzą, że jesteś lekko....
    ale na pewno napiszesz, że każda sprawa jest inna, że inne uwarunkowania,
    że nie znasz szczegółow itp czyli rozmyjesz temat.