  • 101. Data: 2023-07-29 09:12:35
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Głównie, że on również nie wie.

    Skupcie się kulson. Obywatel ma prawo a poniekad często obowiązek
    zawiadomić o czynie zabronionym. I ma powiedzieć wszystko co mu na ten
    temat wiadomo jak również co podejrzewa. Obywatel nie ma uprawnień żeby
    to sprawdzić - od tego jest policja. Obywatel spełnił swój obowiązek -
    kulson ma z tym problem.

    I poniekąd z punktu widzenia kulsona słusznie bo dla niego zwięrzęta w
    zoologicznym nie są problemem i ma to w dupie. A tu przychodzi oszołom a
    w zasadzie co gorsza nie przychodzi a wie co robić i pisze i to knkretne
    przepisy. No na chuj taki oszołom żyje i kulsonowi w czekaniu na emkę
    przeszkadza?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2023-07-29 09:30:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.07.2023 o 09:12, Shrek pisze:

> [...]
    > w zasadzie co gorsza nie przychodzi a wie co robić i pisze i to knkretne
    > przepisy. No na chuj taki oszołom żyje i kulsonowi w czekaniu na emkę

    A coś o Policji?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 103. Data: 2023-07-29 09:32:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wydaje się, że też lekarzy w tym psychiatrę, ale przyznam, że się już w
    > tym całym burdelu trochę gubię.
    Bo sie zbyt dużo pyskowania zrobiło, a za mało merytoryki.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 104. Data: 2023-07-29 09:43:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A coś o Policji?

    Na potrzeby dyskusji przyjmij po prostu bez dalszego uzasadnienia że
    kulson==policjant. Jeśli jesteś ciekawy etymologii słowa kulson to pytaj
    w komendzie - oni kulsona obowzili jak kiedyś dziwadła w obwoźnym cyrku
    i pokazywali wszsytkim - "proszę państwo, oto perspirant kulson!".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2023-07-29 10:44:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie bardzo. Lekarz psychiatra zrobił co do niego należało - powiadomiła
    > służby o możliwości popełnienia samobójstwa i trzymała babkę na linii.

    Psychologiem nie jestem a babce bardzo współczuje, ale jakoś z jej
    zachowań i dalszych okoliczności nie wynika mi, że było bezpośrednie
    zagrożenie popełnieniem samobójstwa, bo to, że ktoś w desperze i po
    pijaku takim tekstem rzuci to niekoniecznie zaraz będzie sobie życie
    odbierał. Jest gdzieś ta całą sytuacja szczegółowiej opisana? Joanna się
    wypowiada ntt?

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2023-07-29 13:43:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.07.2023 o 09:43, Shrek pisze:

> [...]
    > w komendzie - oni kulsona obowzili jak kiedyś dziwadła w obwoźnym cyrku
    > i pokazywali wszsytkim - "proszę państwo, oto perspirant kulson!".

    Każdy a prawo sobie przyjmować, co tylko chce. Jak będziesz chciał
    pogadać o Policji, to daj znać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 107. Data: 2023-07-29 16:22:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zagrożenie popełnieniem samobójstwa, bo to, że ktoś w desperze i po
    > pijaku takim tekstem rzuci to niekoniecznie zaraz będzie sobie życie

    No ale sprawdzić wypada. No i sprawdzili. Nie to stanowi okoliczność a
    to że w pogoni za aborcją kulsony dostały małpiego rozumu.

    > Jest gdzieś ta całą sytuacja szczegółowiej opisana? Joanna się
    > wypowiada ntt?

    Mnóstwo tego jest, pani joanna nie jest do końca zrównoważona
    psychicznie IMHO, natomiast skoro leakrze chcieli wzywać policję do
    policji, sąd się przychylił do skargi, to mamy podstawy żeby sądzić że
    kulsony zachowały się źle. Natomiast robert twierdzi, że wszyscy - wiec
    poznałbym chętnie jego argumenty. No ale żadnych chyba nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2023-07-29 18:08:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Każdy a prawo sobie przyjmować, co tylko chce. Jak będziesz chciał
    > pogadać o Policji, to daj znać.

    Dałem - głupi jesteś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2023-07-30 01:56:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale sprawdzić wypada. No i sprawdzili. Nie to stanowi okoliczność a
    > to że w pogoni za aborcją kulsony dostały małpiego rozumu.

    Nie wiem czy zawsze wypada. Można kogoś narazić na jeszcze większy stres
    co właśnie stało się w tym przypadku.

> [...]
    > kulsony zachowały się źle. Natomiast robert twierdzi, że wszyscy - wiec
    > poznałbym chętnie jego argumenty. No ale żadnych chyba nie ma.

    Kulsony zachowały się, żle, ale tu czy lekarze z wzywaniem policji
    zachowali się dobrze. No i jeszcze w kwestii lekarzy, to przekazanie
    policji informacji poufnych dot. pacjenta.

    Nb.
    https://www.rp.pl/zdrowie/art38818641-psychiatra-wys
    ylanie-policji-do-kazdego-mowiacego-o-samobojstwie-t
    o-przesada

    O Joannie na dole.

    --
    Marcin

  • 110. Data: 2023-07-30 08:40:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem czy zawsze wypada. Można kogoś narazić na jeszcze większy stres
    > co właśnie stało się w tym przypadku.

    Chyba zawsze. Przy czym normalnie to się chyba odbywa nieco spokojniej.

    > Kulsony zachowały się, żle, ale tu czy lekarze z wzywaniem policji
    > zachowali się dobrze.

    To nie lekarze wezwali policję. Lekarka która rozmawiała z kobietą przez
    telefon z drugiego telefonu zadzowniła na 112. Dyspozytor powiadomił
    pogotowie i policję. Dalej policja "prowadziła się sama".

> [...]
    >
    > Nb.
    > https://www.rp.pl/zdrowie/art38818641-psychiatra-wys
    ylanie-policji-do-kazdego-mowiacego-o-samobojstwie-t

    Ale celem tej powiadamiającej było chyba wysłanie pogotowia. No to chyba
    należy w tym celu udzielić informacji o stanie zdrowia pacjenta zgodnie
    z naszą wiedzą? Dyspo wysłał policję jako ubezpieczenie akcji - być moze
    na wyrost ale jakiś fundamentalny błąd to nie był. Problemem było że
    policjanci okazali się kulsonami i po prostu dostali małpiego rozumu na
    słowo aborcja - i pewnie tak jak robert nawet nie wiedzieli że kobieta
    żadnego przestępstwa nie popełniła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!