    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzęt komputerowy (wymiana na inny, nie gwarancja)
    Date: Sat, 19 Nov 2005 13:18:10 +0100

    > Ostatnio kupiliśmy z wujkiem karte graficzną na agp, płyt głównych nie
    > było. Wczoraj wujek kupił płytę, ale nie taką jak mu powiedziałem (miała
    > być K8N, a kupił K8N4) - nowa ma inne złącze karty graficznej - pci-e.
    > Zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że to nie błąd sprzedawcy, bo
    > sprzedał to o co proszono, ale... czy istnieją jakieś regulacje prawne,
    > które umożliwiają taką wymianę (oczywiście za dopłatą). Karta, którą
    > kupiliśmy w sobotę jest nowa, nieużywana, nierozpakowana.

    Moja rada z punktu widzenia informatyka: jezeli masz pieniadze na sprzet
    komputerowy, to doloz do tej plyty pamiec i procesor, karte na agp sprzedaj
    (albo sprobuj zamienic w sklepie za doplata) i kup karte graficzna na
    pci-express. Na przyklad Gigabyte GeForce 6600 GT 128 MB RAM. Chodzi duzo
    lepiej, niz karty na agp, a roznica w cenie nie jest duza.

    Pozdrawiam,

    Tiger