  • Data: 2004-07-24 10:50:47
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@e...net> naskrobał/a w news:cdse8k$28$2@news.onet.pl:

    > Ufff.... Sprawa dotyczy tego, że pewne osoby mącą tutaj wodę i
    > rozwadniają dyskusję na problematykę, którą student prawa poznaje na
    > pierwszej lekcji - czyli to, że treści umów NIE SĄ swobodne lecz
    > ograniczane aktami wyższego rzędu.

    _Wszystko_ jest ograniczone tymi aktami wyższego rzędu.

    > Pewne osoby zaś próbują wmówić coś przeciwnego na dodatek twierdząc,
    > że kliknięcie - cokolwiek by to miało znaczyć - dostaczenie oznacza
    > moją wolę - oczywiście tą którą oni by chcieli.
    > Podczas gdy ono oznacza li tylko, że chcę zainstalować program. Nic
    > więcej.

    Korzystałeś kiedyś ze sklepu samoobsługowego?
    Jeśli tak, to gdy podchodiłeś do kasy z koszykiem z zakupami, to ktoś się
    pytał, czy abu na pewno chcesz kupić te rzeczy? A może ty się pytasz, czy
    oni jednak nie żartują naprawde i chcą je sprzedać?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Chrzanic sygnaturki !!!!