    From: Falkenstein <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż softu OEM
    Date: Fri, 23 Jul 2004 20:26:30 +0200

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 20:04:55 +0200, Krzysztof "gravide" B.
    <g...@w...pl> napisał:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Dobry programista potrafi zdekompilowac program,
    > dodać coś do kodu i skompilować na nowo ;-)

    > Uproszczę teraz sprawę dla dobra tej dyskusji.
    > Załózmy że licencja MS nie jest w rozumieniu prawa
    > licencją. Pozostaje jednak nadal umową cywilną,
    > którą zawierasz z MS, Adobe, Corelem, Autodeskiem, itp.
    > I są dwie drogi. Albo akceptujesz tą umowę i klikając
    > na //dalej// (przy instalacji) możesz używać programu legalnie,
    > albo też nie akceptujesz i kupiony za ciężkie pieniądze program
> [...]

    NIestety Arnold uważa, że klikając "tak" wyraża wyłącznie wolę
    zainstalowania programu, a skoro umowa mu się nie podoba to ona go nie
    dotyczy.
    http://tinyurl.com/5rb2j

    A to, że klika to nie jest oświadczenie woli tylko zniewolenia
    http://tinyurl.com/49o2p

    a klikniecie możesz sobie w dupcię wsadzić
    http://tinyurl.com/6aony

    Możesz się z nim też załozyć o 1000 zł o to kto ma rację
    http://tinyurl.com/4hxqh

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej