  • Data: 2004-07-23 21:58:54
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cdrboc$ip3$1@news.onet.pl...

    > I teraz powtórzę co pisałem wcześniej - gdyby podczas instalacji był
    wybór:
    > [TAK] wciśnij ten przycisk jeśli zgadzasz się na warunki umowy i chcesz
    > zainstalować oprogramowanie
    > [NIE]wciśnij ten przycisk jeśli NIE zgadzasz się na warunki umowy ale
    > chcesz zainstalować oprogramowanie
    > to wciśnięcie przycisku [TAK] można by od biedy uznać za dostateczne
    > wyrażenie mojej woli.

    Przyznam, że nie łapię o co Ci chodzi do końca. Czymże jeden przypadek się
    różni z punktu widzenia ważności lub nie oswiadczenia woli. Moim zdaniem
    mozna się jedynie zastanawiać, czy po zawarciu ze mną umowy kupna,
    sprzedający może nagle sobie przypominać, że ten samochód mogę używać tylko
    w niedzielę, i jak się nie zgadzam, to mam mu samochód zwrócić. Takie rzeczy
    uzgadnia sie przed zakupem, a nie po.

    > Gdy takiej możliwości nie ma to nic z tego.
    > Chyba, że chcesz mi wmówić, że moje wstanięcie w celu wyjścia podczas
    > licytacji jest wyrażeniem mojej woli licytowania po danej kwocie ?

    A tego, to ja już w ogóle nie rozumiem.