  • Data: 2004-07-22 18:21:59
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-07-22 19:20, Falkenstein rzecze:
    > A ja powiem tak. Instalując OEM zawierasz umowę z dystrybutorem
    > programu, że będziesz go uzywał tylko na konkretnym komputerze. Jak jej
    > warunki ci nie odpowiadają kup wersję BOX.

    Żadnej umowy nie zawieram to po pierwsze - wałkowaliśmy to już tysiące razy,
    po drugie warunki umowy NIE mogą być sprzeczne z prawem. A te są. I wszystko na
    temat.

    > I jak tam ten pozew?

    Dobrze.

    > Nadal nie dostałem odpowiedzi na temat tego jaki jest stan sprawy.
    > Wpis opłaciłeś?

    I nie dostaniesz. Nie dogadzam tchórzliwym anonimom.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek