  • Data: 2016-12-08 20:05:30
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/8/2016 11:26 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Od kilku lat zdaje się nieaktualne.
    > Strony nie mogą być wprowadzane w błąd czy zawarły akt czy nie zawarły.

    Nie są.
    O odmowie sporządzenia aktu notariusz musi poinformowac strony i na to
    przysluguje zażalenie do sądu.

    > Chodziły w tej sprawie jakieś okólniki (powielaczowe) rad notarialnych.
    > Generalnie to wygląda na to, że mamy prawo do d... .
    > Jak dla mnie, to kupujący powienien przekazać notariuszowi jako osobie zaufania
    publicznego gotówkę, czek potwierdzony lub upoważnienie do rachunku (zwykłego lub
    specjalnego powierniczego), notariusz wówczas odczytuje akt, strony podpisują,
    notariusz podpisuje, notariusz przekazuje środki sprzedającemu.
    > Oczywiście sprawa się komplikuje przy kredycie bankowym.

    i tak sie to powinno robic, ale w Polsce każdy lubi kombinować.