  • Data: 2016-12-09 08:54:07
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 20:05:32 UTC+1 użytkownik witek napisał:
> [...]

    publicznego gotówkę, czek potwierdzony lub upoważnienie do rachunku (zwykłego lub
    specjalnego powierniczego), notariusz wówczas odczytuje akt, strony podpisują,
    notariusz podpisuje, notariusz przekazuje środki sprzedającemu.

    > i tak sie to powinno robic, ale w Polsce każdy lubi kombinować.

    Fajnie, że w końcu udało się grupie odkryć depozyt notarialny po kilku dniach :)...
    ale czytam, czytam i wciąż nie wiedziałbym jak to działa.

    W moim przypadku (i zdaje się, tak to działa praktycznie zawsze), przelano pieniądze
    na rachunek depozytowy notariusza, nikt nie szwendał się z dużą gotówką w to i z
    powrotem.

    A same informacje o depozycie notarialnym można nawet łatwo znaleźć guglując, także u
    notariuszy, także z przykładowymi kosztami (maksymalna taksa), np. na
    http://notariusz-centrum-warszawa.pl/czynnosci-notar
    ialne/depozyt-notarialny/

    Escrow nie jest chyba alternatywą, dla zwykłych ludków nie ma oferty.

    PK