  • Data: 2016-12-08 16:56:47
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-06 o 13:02, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Kilkanaście zł za Express Elixir naprawdę jest takim problemem,
    > czy ma on jakieś inne, nie znane mi wady?
    Zdaje się, że Express Elixir ma przede wszystkim ograniczenia kwotowe
    (chyba do 100 tys.) a dodatkowo banki oferujące usługę klientom mogą
    nakładać własne ograniczenia. Przykładowo mBank ogranicza kwotę takiego
    przelewu do 5 tys. zł i 2 przelewów dziennie, więc przy sprzedaży
    nieruchomości ta opcja raczej odpada.

    Maciek