  • 1. Data: 2011-03-17 13:08:05
    Temat: Sprzedaz ksiazki ojca - jaka umowe podpisac?
    Od: A <a...@g...com>

    Witam
    Mam taki problem i bede wdzieczna za odpowiedzi.
    Jaka umowe musze podpisac z moim ojcem, ktory napisal ksiazke a
    ktora ja mam sprzedawac w ramach swojej dzialanosci gospodarczej?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

  • 2. Data: 2011-03-17 18:33:42
    Temat: Re: Sprzedaz ksiazki ojca - jaka umowe podpisac?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 17-03-2011 14:08, A pisze:
> [...]
    > Jaka umowe musze podpisac z moim ojcem, ktory napisal ksiazke a
    > ktora ja mam sprzedawac w ramach swojej dzialanosci gospodarczej?

    Umowę przeniesienia (sprzedaży) autorskich praw majątkowych.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2011-03-18 14:43:37
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    A swoją drogą: czy ojciec mógłby dokonać darowizny swoich praw autorskich na
    swoje dziecko?

    -----

  • 4. Data: 2011-03-18 14:54:54
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 18-03-2011 15:43, THX pisze:
    > A swoją drogą: czy ojciec mógłby dokonać darowizny swoich praw autorskich na
    > swoje dziecko?

    Mógłby. Może i nawet bez podatku by się obyło.

    --
    .B:artek.