  • 1. Data: 2011-03-16 20:37:06
    Temat: doręczenie wezwania po terminie sprawy i wyrok
    Od: pracownik <j...@g...com>

    Witam,
    Jestem uczestnikiem (a zarazem wnioskodawczynią) w sprawie cywilnej.

    Na ostatniej sprawie powiedziałam, że nie mam nic do dodania i
    wszystko z mojej strony zostało powiedziane i sąd to odnotował i
    odroczył rozprawę na czas potwierdzenia pewnych informacji.

    Informacje te potwierdził sąd i wyznaczył termin rozprawy.

    Dzisiaj odebrałam na poczcie awizowany wcześniej list polecony z
    terminem sprawy na wczoraj.

    List został wysłany 9 dni temu, termin awiza upływał według
    zawiadomienia z poczty za 5 dni.

    Jak na złość liczyłam na tą sprawę bo jednak w międzyczasie wynikły
    pewne nowe informację, które chciałam przekazać a tutaj sąd wydał już
    wyrok (bez mojego udziału).

    Czy ktoś może poradzić co w tej sytuacji można jeszcze zrobić? Dodam ,
    że wyrok jest niekorzystny dla mnie.

    Alina

  • 2. Data: 2011-03-17 16:59:05
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-03-16 21:37, pracownik pisze:
    > Czy ktoś może poradzić co w tej sytuacji można jeszcze zrobić? Dodam ,
    > że wyrok jest niekorzystny dla mnie.

    jeśli rzeczywiście zapadł wyrok/postanowienie to zacząłbym od złożenia
    wniosku o sporządzenie i doręczenie uzasadnienia wyroku

    k.

  • 3. Data: 2011-03-18 15:14:00
    Od: "Papa5murf" <d...@j...ru>

    Órzytkownik "pracownik" napisał:
> [...]
    > Czy ktoś może poradzić co w tej sytuacji można jeszcze zrobić?
    > Dodam , że wyrok jest niekorzystny dla mnie.

    to typowe metody PObandy!:O(
    musisz zgłosić do sądu nieprawidłowe zawiadomienie i nejlepiej jak pisemko
    nagreżda jakiś prawnik bo tu chodzi o udupienie cię na kruczkach prawnych
    poza prawem, czyli u nas normalka:O(