eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca a wymiana wadliwego produktu › Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
  • Data: 2006-11-30 05:02:11
    Temat: Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PaRaGaS" <l...@m...sig> napisał w wiadomości
    news:ekkuk1$de0$1@inews.gazeta.pl...


    > >>>>>> Wynika z nich nie tylko to, że bezprawne jest odsyłanie mnie w tym
    > >>>>>> przypadku prosto do serwisu gwaranta, ale również to, że mam
    ustawowo
    > >>>>>> zagwarantowaną możliwość wymiany wadliwego produktu _u sprzedawcy_
    w
    > >>>>>> ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia wady, a dwóch _lat_ od daty
    > >>>>>> wydania produktu. Innymi słowy, regulamin sklepu zawarty na stronie
    > >>>>>> sirius.pl jest niezgodny z aktualnie obowiązującym prawem.

    Fakture brales na firme ??? Czy byla to faktura imienna ?? Jak znam zycie i
    listopad to byl to zakup na firme a to troche zmienia postac problemu .

    Jaca


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1