eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca a wymiana wadliwego produktu › Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
  • Data: 2006-11-30 06:50:18
    Temat: Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    fotomania napisał(a):
    >
    > Fakture brales na firme ??? Czy byla to faktura imienna ?? Jak znam zycie i
    > listopad to byl to zakup na firme a to troche zmienia postac problemu .
    >

    Jeśli nie brałeś na firmę to zawieź monitor do sklepu i zostaw im pismo
    z reklamacją, a na drugiej kopii każ sobie podpić potwierdzenie odbioru.
    Monitor zostaw w sklepie bez karty gwarancyjnej. Jeśli po 14 dniach nie
    dostaniesz odpowiedzi to znaczy, że uznali Twoje roszczenia.
    Wzór reklamacji znajdziesz w internecie.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1