eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca a wymiana wadliwego produktu › Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
  • Data: 2006-11-30 09:05:16
    Temat: Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Schwester" eklv0d$lap$...@a...news.tpi.pl

    > Jeśli nie brałeś na firmę to zawieź monitor do sklepu i zostaw im pismo
    > z reklamacją, a na drugiej kopii każ sobie podpić potwierdzenie odbioru.
    > Monitor zostaw w sklepie bez karty gwarancyjnej. Jeśli po 14 dniach nie
    > dostaniesz odpowiedzi to znaczy, że uznali Twoje roszczenia.
    > Wzór reklamacji znajdziesz w internecie.

    Weź potwierdzenie tego, że zdałeś monitor.

    --spacja
    _______ _____________________ _
    (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |
    _____ ____ _____ _ _ _____ | |
    | ___) | _ \ | ___ || | | || ___ || |
    | |_____ | | | || ____|| |_| || ____|| |
    |_______)|_| |_||_____)|____/ |_____) \_)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1