  • 1. Data: 2006-11-29 21:38:15
    Temat: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    Wkleję poniżej całą dotychczasową korespondencję ze sklepem, z niej
    można bez problemu wywnioskować kontekst:

    > Może Pan przyniesc monitor do nas, a my go wyslemy do serwisu Samsunga. Nie
    > widze mozliwosci wymiany tego monitora na nowy lub jego zwrotu.

    Generalnie w tym momencie pytanie brzmi: czy racja na pewno stoi po
    mojej stronie, i czy sklep ma prawo zaproponować takie rozwiązanie?

    Chodzi o to, że w oddziale przy ul. Dembińskiego na pewno mają
    przynajmniej jeden egzemplarz tego monitora na stanie i z prostą wymianą
    raczej nie byłoby problemu.

    --
    PaRaGaS /\/\
    gg: 1184355 =(~.~=) http://www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 2. Data: 2006-11-30 05:02:11
    Temat: Re: Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "PaRaGaS" <l...@m...sig> napisał w wiadomości

> [...]

    Fakture brales na firme ??? Czy byla to faktura imienna ?? Jak znam zycie i
    listopad to byl to zakup na firme a to troche zmienia postac problemu .

    Jaca

  • 3. Data: 2006-11-30 06:50:18
    Od: Schwester <j...@c...com>

    fotomania napisał(a):

    > Fakture brales na firme ??? Czy byla to faktura imienna ?? Jak znam zycie i
    > listopad to byl to zakup na firme a to troche zmienia postac problemu .

    Jeśli nie brałeś na firmę to zawieź monitor do sklepu i zostaw im pismo
    z reklamacją, a na drugiej kopii każ sobie podpić potwierdzenie odbioru.
    Monitor zostaw w sklepie bez karty gwarancyjnej. Jeśli po 14 dniach nie
    dostaniesz odpowiedzi to znaczy, że uznali Twoje roszczenia.
    Wzór reklamacji znajdziesz w internecie.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 4. Data: 2006-11-30 06:54:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    fotomania napisał(a):
    > Fakture brales na firme ??? Czy byla to faktura imienna ?? Jak znam zycie i
    > listopad to byl to zakup na firme a to troche zmienia postac problemu .

    może i trochę zmienia, ale rękojmi pewnie nikt nie wyłączył

    KG

  • 5. Data: 2006-11-30 08:37:52
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    Schwester napisał(a):

> [...]
    > dostaniesz odpowiedzi to znaczy, że uznali Twoje roszczenia.
    > Wzór reklamacji znajdziesz w internecie.

    Niestety, faktura jest na firmę.
    Czy to zmienia sytuację w jakiś diametralny sposób?

  • 6. Data: 2006-11-30 09:05:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Schwester" eklv0d$lap$...@a...news.tpi.pl

> [...]
    > dostaniesz odpowiedzi to znaczy, że uznali Twoje roszczenia.
    > Wzór reklamacji znajdziesz w internecie.

    Weź potwierdzenie tego, że zdałeś monitor.

    --spacja
    _______ _____________________ _
    (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |
    _____ ____ _____ _ _ _____ | |
    | ___) | _ \ | ___ || | | || ___ || |
    | |_____ | | | || ____|| |_| || ____|| |
    |_______)|_| |_||_____)|____/ |_____) \_)

  • 7. Data: 2006-11-30 15:41:48
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > może i trochę zmienia, ale rękojmi pewnie nikt nie wyłączył

    Z tego co postowicz wnosi nie do konca , co nie zmienia faktu ze moga
    dopisac w regulaminie juz za moment :))

    Patrz na praktyki JVC polska :)) I na kilku innych .

    Jaca

  • 8. Data: 2006-11-30 20:16:51
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PaRaGaS napisał(a):
    > Niestety, faktura jest na firmę.
    > Czy to zmienia sytuację w jakiś diametralny sposób?

    tak, ustawy trzeba czytać w całości, a na pewno jej początek - nie jest
    to sprzedaż konsumencka
    zostają Ci przepisy o rękojmi, ale te można było wyłączyć w umowie
    (regulaminie)

    KG

  • 9. Data: 2006-12-01 15:08:38
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    kam napisał(a):

    > tak, ustawy trzeba czytać w całości, a na pewno jej początek - nie jest
    > to sprzedaż konsumencka
    > zostają Ci przepisy o rękojmi, ale te można było wyłączyć w umowie
    > (regulaminie)

    Czy to znaczy, że w tym przypadku regulamin zawarty na
    http://www.sirius.pl/komputery/html_informacje_261/W
    arunki_gwarancji.html
    jest wiążący?

    Oczywiście głównie chodzi mi o punkt drugi.

  • 10. Data: 2006-12-01 20:25:26
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PaRaGaS napisał(a):
> [...]
    arunki_gwarancji.html
    > jest wiążący?
    >
    > Oczywiście głównie chodzi mi o punkt drugi.

    To są warunki gwarancji, wyłączenia rękojmi tam nie widzę.

    KG