  • 1. Data: 2004-11-08 19:02:55
    Temat: Sprzedam Sp. z o.o. w KRS bez długów - 4500
    Od: "Grzegorz" <x...@o...pl>

    Mam do sprzedania sp. z o.o. bez należności i zobowiązań. Rok zawiązania 1995,
    kapitał 40.000,00, szeroki zakres działalności, wpisana do KRS, przez ostatnie
    lata wykazywała drobny dochód, obecna siedziba -Lublin, nadany NIP, REGON,
    pełna dokumentacja.
    Na takiej spółce można zacząc działać od zaraz powołując nowy zarząd
    cena: 4500
    kontakt: t...@x...pl, tel. 502 474 474
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-11-10 08:33:31
    Temat: Re: Sprzedam Sp. z o.o. w KRS bez długów - 4500
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Witam.

    1- Czy możesz przesłac xero KRSu faxem ?

    068 451 45 23