  • 1. Data: 2002-10-20 17:20:04
    Temat: Sprowadzanie lekow?
    Od: Tomasz <tomekk28@_USUN_TO_poczta.onet.pl>

    Witam. Moje pytanie jest nastepujace: czy legalne jest sprowadzanie
    lekow z zagranicy na wlasny uzytek? Interesuje mnie przede wszystkim lek
    Adderall.

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-10-21 07:49:38
    Temat: Re: Sprowadzanie lekow?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Tomasz" <tomekk28@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam. Moje pytanie jest nastepujace: czy legalne jest sprowadzanie
    > lekow z zagranicy na wlasny uzytek? Interesuje mnie przede wszystkim lek
    > Adderall.

    jest cos takiego jak import docelowy - zajmuja sie tym apteki, w tej chwili
    kazda apteka moze prowadzic taki import. szczegolow dowiesz sie w aptece.

    pozdrawiam

    Adam

  • 3. Data: 2002-10-21 18:04:29
    Od: "jola" <q...@w...pl>

> [...]
    chwili
    > kazda apteka moze prowadzic taki import. szczegolow dowiesz sie w aptece.

    Owszem, ale apteki nie sprowadzają leków nie dopuszczonych do obrotu w
    Polsce a szczególnie narkotyków!

  • 4. Data: 2002-10-22 15:30:43
    Od: Tomasz <tomekk28@_USUN_TO_poczta.onet.pl>

    "jola" <q...@w...pl> wrote

    >chwili

    >Owszem, ale apteki nie sprowadzają leków nie dopuszczonych do obrotu w
    >Polsce a szczególnie narkotyków!

    No wlasnie, z tego co wiem to lek nie jest dopuszczony do obrotu w PL.
    Czy moglbym miec jakies problemy sprowadzajac bezposrednio dla siebie ?

    Tomasz

  • 5. Data: 2002-10-22 18:00:41
    Od: "jola" <q...@w...pl>

    > No wlasnie, z tego co wiem to lek nie jest dopuszczony do obrotu w PL.
    > Czy moglbym miec jakies problemy sprowadzajac bezposrednio dla siebie ?
    >
    > Tomasz

    Nie znajdziesz lekarza, który Ci to przepisze, a przywóz będzie traktowany
    jak przemyt narkotyków.
    j.

  • 6. Data: 2002-10-22 19:37:13
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jola" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chwili

    > Owszem, ale apteki nie sprowadzają leków nie dopuszczonych do obrotu w
    > Polsce a szczególnie narkotyków!

    z tymi lekami nie zarejestrowanymi to nie tak - jest lista, i na tej liscie
    sa zarowno leki dopuszczone do obrotu w Polsce jak i nie dopuszczone.
    najlepeij zadzownic do hurtowni farmaceutycznej (polecam Cefarm Rzeszow) i
    zapytac o konkretny lek.

    pozdrawiam

    Adam