  • 1. Data: 2002-10-20 17:23:09
    Temat: obrazliwe sms'y z bramki ery
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    czy komuś udało się ustalić nadawcę sms'ów z bramki ery? Ostatnio otrzymałem
    takowe a odpowiedź BOA, że nie są mi w stanie pomóc jest nie
    satysfakcjonująca.
    Jeżeli komuś się udało to w jaki sposób?

    Stryket

  • 2. Data: 2002-10-20 23:31:48
    Temat: Re: obrazliwe sms'y z bramki ery
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Ktoś coś kiedyś powiedział, że ...

    >czy komuś udało się ustalić nadawcę sms'ów z bramki ery? Ostatnio otrzymałem
    >takowe a odpowiedź BOA, że nie są mi w stanie pomóc jest nie
    >satysfakcjonująca.

    sa w stanie, tylko im sie nie chce. wystarczy zobaczyc do logow i
    bedzie wszystko wiadome. proponuje nawiazac kontakt z jakimkolwiek
    pracownikiem i sprobowac od tej strony ...

    pozdr.
    Radoslaw
    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 3. Data: 2002-10-21 07:58:12
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    :: [rw] gericotel :: wrote:

    > sa w stanie, tylko im sie nie chce. wystarczy zobaczyc do logow i
    > bedzie wszystko wiadome. proponuje nawiazac kontakt z jakimkolwiek
    > pracownikiem i sprobowac od tej strony ...

    Do logow? Jakich?;)
    Jedyne co moga miec zapisane to IP komputera,
    z ktorego sie laczyla osoba wysylajaca (ewentualnie nazwe
    uzytkownika itp.)
    A co jesli laczyl sie przez np. modem do TPSA?
    Trzeba by tez przejzec logi operatora.

    Techniczne mozliwosci wykrycia takiej osoby sa, ale nie
    dla innej pojedyncza osoba prywatna nie ma szans tego sprawdzic.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 4. Data: 2002-10-21 07:58:25
    Od: "Slawek" <s...@N...pl>

    > sa w stanie, tylko im sie nie chce. wystarczy zobaczyc do logow i
    > bedzie wszystko wiadome.
    Wiadome bedzie IP np. jakiejs kafejki inetowej... no chyba ze jakis glupek
    sle te SMSy

    --
    Pozdrawiam.
    Slawek

    Usun NOSPAM z adresu.

  • 5. Data: 2002-10-21 10:59:31
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Wiadome bedzie IP np. jakiejs kafejki inetowej... no chyba ze jakis glupek
    > sle te SMSy

    LOL - no a kto?

    Depi.

  • 6. Data: 2002-10-21 13:29:23
    Od: a...@a...net

    Stryket <s...@p...onet.skasujto.pl> wrote:
    > czy komuś udało się ustalić nadawcę sms'ów z bramki ery? Ostatnio otrzymałem
    > takowe a odpowiedź BOA, że nie są mi w stanie pomóc jest nie
    > satysfakcjonująca.
    > Jeżeli komuś się udało to w jaki sposób?

    Nie ujawnia Ci imienia i nazwiska jesli na to czekasz
    bo:
    a) nie znaja (bo maja w logach jakies IP)
    b) jak by znali to i tak by nie mogli -> ustawa o ochronie danych osobowych

    Jedyny sposob to skierowanie sprawy na policje,
    oni sa w stanie wyciagnac dane z kilku operatorow(firm) i dojsc
    do tego kto to wysylal,
    tylko kwestia czy tresci tych sms'ow jest dostatecznie "ciekawa" zeby
    uruchomili cala machine...

    anka