  • 1. Data: 2002-10-20 14:54:36
    Temat: sieci bezprzewodowe - raz jeszcze
    Od: "Andy" <a...@w...pl>

    Wiem juz zadawalem to pytanie ostatnio :|
    Mam jeszcze jedno pytanie - cytuje ( sorry jezeli powielilem ponizszy text
    bvez zgody ale mnie to bardzo interesuja bo mam zamiar stosowac anteny
    kierunkowe)
    "Wynika z niego mniej-więcej, że można używac urządzeń radiowych
    nadawczo-odbiorczych pracujących na 2.4GHz, o ile moc nadawcza nie
    przekracza 100mW, wyposażonych w antenę zintegrowaną z urządzeniem
    (niezbędną, integralną część urządzenia) lub antenę dołączaną (antenę
    przeznaczoną do stosowania z danym urządzeniem z możliwością jej odłączania,
    ale zaprojektowaną jako niezbędną część urządzenia)"

    Za wytlumaczeni z gory dziekuje prosze o szybko odpowiedz bo mam zamiar
    zakupic urzadzenia na dniach
    Pozdrawiam !!!!! :)