  • Data: 2020-09-12 13:16:50
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > To "Wy" mu dorobiliście łatkę policjanta na tym forum. Dla mnie on się wypowiada
    > jako osoba prywatna, dzieląca się co najwyżej doświadczeniem z pracy.

    Jeżeli chodzi o wcześniejsze emerytury, to wtedy mamy do czynienia nie
    ze zwykłą pracą, ale z zaszczytną i wymagającą poświęceń służbą na rzecz
    państwa i obywateli.
    Za to pieprzenie głupot na grupach dyskusyjnych, to co najwyżej prywatne
    dzielenie się doświadczeniami z pracy.
    To słuszna koncepcja.

    > Jakbyś
    > dodał do wypowiedzi Roberta trochę większego luzu (humoru),

    Problem w tym, że on to pisze na poważnie.
    A większego humoru, to ja mogę sobie dodać do jego opowieści z mchu i
    paproci na temat strzelania z pistoletu do tarczy na strzelnicy, a nie
    do samochodu, z którego niewinni ludzie przesiadają się na wózek inwalidzki.

    Pozdrawiam
    Piotr