  • 21. Data: 2011-03-31 06:07:40
    Temat: Re: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    news:imv996$5id$1@news.onet.pl...

    > Te dwa warunki to jeszcze za mało.

    Bo?

    > Chciałem tylko wykazać, że nie ma czegoś takiego jak "ogólne przepisy
    > ruchu drogowego". Samochód ma mieć takie oświetlenie, jakie wymagają
    > specjalne przepisy, rower może mieć inne, a pieszy jeszcze inne
    > (twierdzenie, że pieszy nigdy nie musi mieć oświetlenia jest
    > nieprawdziwe).

    Pieszy oswietlony? Hmm a gdzie to jest napisane w kodeksie ruchu drogowego?

    > Ale z pewnością chodzenie po 0,5, czy 1,0 promila jest bezkarne.

    No coz, twierdze jednak inaczej :-) (odpowiadam w taki sam sposob jak ty).
    1,0 promila? Kwalifikuje na izbe - jaknajbardziej... 0,5 ? czasem i to
    wystarczy :P

  • 22. Data: 2011-03-31 06:13:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 08:07, Misiek pisze:

    > wiadomości news:imv996$5id$1@news.onet.pl...

    > Bo?

    Bo jeśli na drodze jest ograniczenie do 50km/h to musi z niej korzystać.

    > Pieszy oswietlony? Hmm a gdzie to jest napisane w kodeksie ruchu drogowego?

    Kolumna pieszych.

    > No coz, twierdze jednak inaczej :-) (odpowiadam w taki sam sposob jak ty).
    > 1,0 promila? Kwalifikuje na izbe - jaknajbardziej... 0,5 ? czasem i to
    > wystarczy :P

    Zwłaszcza w rejonach, gdzie izb wytrzeźwień nie ma. Fantazjuj dalej :)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2011-03-31 06:56:13
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Bo jeśli na drodze jest ograniczenie do 50km/h to musi z niej korzystać.

    Nie musi, moze pojechac inna droga

    > Kolumna pieszych.

    Oswietlona? Niekoniecznie
    Wystarcza chorawiewki na poczatku i koncu

    > Zwłaszcza w rejonach, gdzie izb wytrzeźwień nie ma. Fantazjuj dalej :)

    To zawioza cie do najblizszej ktora jest :-)

  • 24. Data: 2011-03-31 07:04:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 08:56, Misiek pisze:

    > Nie musi, moze pojechac inna droga

    I o to chodzi. Twoje twierdzenie:

    "Za to rowerzysta ma prawo poruszac sie chodnikiem (jesli nie ma
    wydzielonego pasa dla rowerow i nie stwarza tym zagorzenia dla
    pieszych"

    jest nieprawdziwe.

    Pomijając już fakt, że "zagrorzenie" podjeżdża trochę "bulem i nadziejią" :)

    > Oswietlona? Niekoniecznie
    > Wystarcza chorawiewki na poczatku i koncu

    Nie w czasie niedostatecznej widoczności.

    Natomiast chciałem tylko wykazać, że nieprawdą jest, że w zakresie
    oświetlenia istnieją tak zwane "ogólne warunki" obowiązujące wszystkich.
    Każdy typ uczestnika ma zdefiniowane swoje warunki.

    > To zawioza cie do najblizszej ktora jest :-)

    A świstak...

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2011-03-31 12:53:37
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > jest nieprawdziwe.
    >
    > Pomijając już fakt, że "zagrorzenie" podjeżdża trochę "bulem i nadziejią"

    A jednak prawdziwe. Jezdzilem przez 4 lata do pracy na rowerze - poruszalem
    sie glownie chodnikami ze wzgledu na duza ruchliwosc ulic ktorymi musial bym
    jechac. zasiegalem informacji w drogowce. Odpowiedzieli "jak powyzej".

    > Nie w czasie niedostatecznej widoczności.

    Dodaj do tego gradobicie, burze piaskowa i smog angielski. zaraz karzesz im
    chodzic ze "szperaczami" we wszystkich kolorach teczy. Nie ma takiego
    wymogu. Tym razem ty fantazjuj dalej :P

> [...]
    > oświetlenia istnieją tak zwane "ogólne warunki" obowiązujące wszystkich.
    > Każdy typ uczestnika ma zdefiniowane swoje warunki.

    Siedzi w "wytrzezwialce" bo mial 0,4 promila :P
    Coz - obys sie nigdy nie przekonal ze mam racje :-)