  • 1. Data: 2011-03-26 15:17:58
    Temat: Wynajem pokoju
    Od: "Fir" <p...@p...onet.pl>

    Wynajalem pokoj - stancje (650z) u pewnej kobiety ktora po 1.5 miesiaca okazala sie
    troche
    rabnieta - zamyka np wejscie do domu na dodatkowy klucz I juz 2 razy musialem czekac
    pod
    drzwiami nie mogac wejsc Itp- co moge zrobic gdyby mnie wogole oszukala I np nie
    wpuscila I
    wyrzucila rzeczy? Mam pokwitowanie ze wplacilem pieniadze na wynajem do 17 kwietnia

  • 2. Data: 2011-03-26 15:23:02
    Temat: Re: Wynajem pokoju
    Od: pamana <b...@a...pl>

> [...]
    wpuscila I
    > wyrzucila rzeczy? Mam pokwitowanie ze wplacilem pieniadze na wynajem do 17

    Umowę masz ?
    pani płaci podatek ?
    p.

  • 3. Data: 2011-03-26 16:35:15
    Od: p...@p...onet.pl

    sie troche

    czekac pod

    wpuscila I

    kwietnia

    ma

    > Umowę masz ?
    mam pokwitowanie o oplaceniu do 17 kw - podatku now placi

  • 4. Data: 2011-03-27 06:02:18
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]

    wpuscila I

    > wyrzucila rzeczy?  Mam pokwitowanie ze wplacilem pieniadze na wynajem do 17

    Ponawiam pytanie

  • 5. Data: 2011-03-27 09:06:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ponawiam pytanie

    W sumie to nic nie masz. Wpłaciłeś pieniądze,
    ale nie podpisałeś umowy, więc nie masz tytułu prawnego do lokalu.
    Nic nie możesz, poza domaganiem się zwrotu wpłaty. Postaraj się o umowę.

  • 6. Data: 2011-03-27 11:39:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 4:06 AM, cef wrote:

    > W sumie to nic nie masz. Wpłaciłeś pieniądze,
    > ale nie podpisałeś umowy, więc nie masz tytułu prawnego do lokalu.
    > Nic nie możesz, poza domaganiem się zwrotu wpłaty. Postaraj się o umowę.

    co za bzdury

    czy dla ciebie istniej umowy inne niz na papierze?

  • 7. Data: 2011-03-27 12:06:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > co za bzdury
    >
    > czy dla ciebie istniej umowy inne niz na papierze?

    Tak, tak i będziesz się bujał po sądach, bo pani powie,
    że zapłacił za coś innego. Powodzenia.

  • 8. Data: 2011-03-27 12:13:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 7:06 AM, cef wrote:

    > Tak, tak i będziesz się bujał po sądach, bo pani powie,
    > że zapłacił za coś innego. Powodzenia.

    aha, to nie mam wiecej pytan.

  • 9. Data: 2011-03-29 14:26:07
    Od: p...@p...onet.pl

    > Tak, tak i będziesz się bujał po sądach, bo pani powie,
    > że zapłacił za coś innego. Powodzenia.

    kapletnie rabniete babsko (krzyczy do swojego syna 'ty k.rwo')
    (widze sam ze jestem 'naiwny' skoro dalem sie wkrecic w takie mieszkanie)

    powiedzialem ze wole sie wyprpwadzic niz mieszkac
    do 17 i niech zwroci mi 300z - zgodzila sie i napisala
    papier ze jest mi winna 300z i odda do 1maja

    po czym pol godziny pozniej powiedziala ze nie odda bo nie
    przypomina sobie bym placil - powiedzialem ze pojde do sadu i do
    urzedu skarbowego bo wynajmuje ludziom i ich oszukuje (jak widac na moim przykladzie)
    to powiedziala ze odda -ale nie wierze jej. mam ten papier ze jest mi
    winna 300z - co robic?

  • 10. Data: 2011-03-29 15:14:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/29/2011 9:26 AM, p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    przykladzie)
    > to powiedziala ze odda -ale nie wierze jej. mam ten papier ze jest mi

    czekać do 1 maja
    potem ją uprzedzić, że jak sprawa wyląduje w sądzie, to bedzie musiała
    oddać 300 zł, koszty sprawy sądowej, koszty twojego prawnika, koszty
    komornika i że szacujesz całośc na jakieś 4- 5 tyś.
    Wiec alob daje ci 300 zł teraz, a ty jej oddajeszs papier albo wiecej
    cie nie zobaczy, ale niech sie spodziewa poleconego z sądu.
    Pewnie nie odbierze jak to zwykle bywa wiec bedziesz miał sprawę
    ułtwioną bo sie nawet nie bedzie miała od czego odwoływac.