  • Data: 2007-01-31 13:45:05
    Temat: Re: Spolka ZOO
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Unsophisticated* na tej grupie:

    > 1) Czy lokal mieszczacy sie w bloku mieszkalnym moze byc siedziba spolki
    > z.o.o? Dodajac, jest to lokal w ktorym mieszka jeden ze wspolnikow.

    Może być, aczkolwiek niezbędna będzie umowa najmu bądź użyczenia.

    > 2) Czy zarzad spolki musi byc zatrudniony w tej spolce?

    Nie musi.

    > Czy jeden ze
    > wspolnikow bedacy prezesem spolki, a pracujacy na umowe o prace w innej
    > firmie, to jakis problem?

    Nie problem, chyba że jest to działalność konkurencyjna i spółka
    sobie tego nie życzy.

    > 3) Wspolnicy dodatkowo zakladaja dzialalnosc gospodarcza. Teraz pytanie.
    > Czy bedac wspolwlascicielem spolki z.o.o. moge jednoczesnie za
    > swiadczenie uslug tej spolce wystawiac fakture?

    Możesz. Ważne: jesteś wspólnikiem ale czy także członkiem zarządu?

    > Prawo jest po mojej
    > stronie czy urzad skarbowy za takie akcje moze sie do mnie przyczepic?

    Nie przyczepi się, pod warunkiem, że cena będzie uczciwa - nie
    zaniżana, nie zawyżana.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl