  • 61. Data: 2009-03-21 18:35:11
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Teraz robią plastikowe rury.

    No... o średnicy pół metra co to gaz do osiedla całego doprowadzają.

    *

  • 62. Data: 2009-03-21 19:43:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Zakręcenie gazu to stopień skomplikowania równie duży, jak zakręcenie
    > kranu z wodą.

    Co niektórych przerasta.

  • 63. Data: 2009-03-21 20:11:37
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    witek wrote:

    > Nie wolno.

    jeżeli sufit jest wentylowany (takie małe kraki gdzie można czujnik gazu
    włożyć) to można.

    Marcin

  • 64. Data: 2009-03-21 20:43:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > Co niektórych przerasta.

    Jak masz wajhę do zakręcania to ok, ja nie mam (tylko za kuchenką, od
    kuchenki). Potrzebny specjalny klucz i hydraulik.

    --
    animka

  • 65. Data: 2009-03-21 22:01:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Jak masz wajhę do zakręcania to ok, ja nie mam (tylko za kuchenką, od
    > kuchenki). Potrzebny specjalny klucz i hydraulik.

    To siedź dalej i rozpaczaj czego jeszcze nie potrafisz.
    Żaden specjalny klucz nie jest potrzebny tylko trochę tyłek trzeba
    ruszyć i pomyśleć jaki klucz będzie do tego pasował.
    Tobie by się facet przydał a nie hydraulik.

  • 66. Data: 2009-03-21 22:48:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > To siedź dalej i rozpaczaj czego jeszcze nie potrafisz.
    > Żaden specjalny klucz nie jest potrzebny tylko trochę tyłek trzeba
    > ruszyć i pomyśleć jaki klucz będzie do tego pasował.
    > Tobie by się facet przydał a nie hydraulik.

    To nie jest taka śruba o jakiej myślisz. Toto zakręcić może tylko ten co
    się na tym zna. Nikomu nie wolno się do tego dotykać.

    --
    animka

  • 67. Data: 2009-03-22 01:16:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > To nie jest taka śruba o jakiej myślisz. Toto zakręcić może tylko ten co
    > się na tym zna. Nikomu nie wolno się do tego dotykać.

    straszne, pewnie bobo wyjdzie jak sie tego dotknie i potem bedzie
    straszyć po nocach.

  • 68. Data: 2009-03-22 01:34:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > straszne, pewnie bobo wyjdzie jak sie tego dotknie i potem bedzie
    > straszyć po nocach.

    Bardzo interesujące to co napisałeś.

    Aby odkręcić/przykręcić trzeba plomby zerwać. Nikomu oprócz Pogotowiu
    Gazowemu i hydraulikowi z administracji nie wolno manipulować przy
    liczniku. Administracja już ma monopol za wszystko. Nawet Pogotowia
    Wodociągowego nie można wezwać po to, żeby ludziom zalewać mieszkania i
    niszczyć je. Jak już napisałam-administracja obciążyła mnie na 88,88 zł za
    wezwanie pogotowia wodociagowego, w celu zakręcenia zaworu wody w piwnicy
    bo dozorca tego nie zakręcił.

    --
    animka

  • 69. Data: 2009-03-22 07:59:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo interesujące to co napisałeś.
    >
    > Aby odkręcić/przykręcić trzeba plomby zerwać.

    Chyba żartujesz.
    Albo mieszkasz w jakimś bardzo starym budownictwie, wobec czego Twój zawór
    nie spełnia żadnych obecnych norm.

  • 70. Data: 2009-03-23 11:04:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 21:53:16 +0100, .Artur. napisał(a):

    > Poza tym jeśli jest już wymiana to wszystko musi odpowiadać projektowi
    > iaktualnym przepisom,

    Spotkałeś się może z sytuacją kiedy wymianie podlega układ rozliczeniowo -
    pomiarowy energii elektrycznej, przy której to wymieniano by INSTALACJE
    ODBIORCY NA NOWĄ w układzie np. TN-S (3- , 5-przewodową")?
    Albo inna zgoła sytuacja - bierzesz w dzierżawę miejsce w którym jeszcze
    wczoraj był szewc - Ty będziesz prowadził dorabianie kluczy - czy musisz
    przerobić wjazd/wejście do swego punktu aby umożliwić wejście osobom
    niepełnosprawnym?
    Przecież kurwa po zmianie np. Ustawy prawo o ruchu drogowym nie wzywa się
    ludzi którzy mieli wydane uprawnienia przez wprowadzanymi zmianami.

    Co stare "to się nie rusza", było to zrobione z ówczesnymi przepisami.