  • 1. Data: 2007-09-07 16:22:12
    Temat: Spółdzielnia a dzika sala gimnastyczna nad mieszkaniem
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    Witajcie,

    Bardzo prosze o porade - bo szczerze nie wiem co robić.
    Mieszkam na 10 piętrze w bloku, nad moim mieszkaniem znajduje się suszarnia, w
    której gówniarzeria urządziła sobie sale gimnastyczną, skaczą łomoczą etc -
    oczywiście nie robią tego w porze ciszy nocnej - jest to jednak mocno
    wkurzające. Rodzice gówniarzy nie reagują na uwagi (poza wyzywaniem mnie od
    psychiczych) - zastanawiam się czy jak pójdę do spółdzielni z tym
    problemem - to będe miał szanse na wykurzenie ich z mojego sufitu
    (który zaczyna pękać....)

    Macie jakiś pomysł co z tym zrobić ?

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2007-09-07 18:46:43
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrnfe2ujt.las.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...
> [...]
    > psychiczych) - zastanawiam się czy jak pójdę do spółdzielni z tym
    > problemem - to będe miał szanse na wykurzenie ich z mojego sufitu

    najlepiej wziąć klucze od dozorcy i powiesić swoje pranie. Jak sie ktoś
    włamie to zawiadomić policję i po sprawie

  • 3. Data: 2007-09-08 01:13:17
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Mieszkam na 10 piętrze w bloku, nad moim mieszkaniem znajduje się
    > suszarnia, w

    wiec wykorzystaj jako suszarnie, wez stare, nieuzywane rzeczy, wymocz w
    wodzie, rozwies rano, zbierz wieczorem i tak w kolko, w tydzien dadza sobie
    spokoj :)

  • 4. Data: 2007-09-08 02:11:10
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Macie jakiś pomysł co z tym zrobić ?

    Docenić ich inicjatywę, że im się chce coś robić i dogadać się z nimi, że Tobie
    to przeszkadza i ustalić jakieś rozsądne godziny korzystania, na przykład 90
    minut dziennie od 16:00 do 17:30, czy kiedy Wam tam pasuje.

    Postaw się w ich sytuacji i daj na luz.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2007-09-08 16:23:37
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On 8 Sep 2007 04:11:10 +0200, Tomasz napisał:

> [...]
    > to przeszkadza i ustalić jakieś rozsądne godziny korzystania, na przykład 90
    > minut dziennie od 16:00 do 17:30, czy kiedy Wam tam pasuje.

    Super, ale mi sufit pęka bez względu na godzine o której się po nim skacze.
    Cieńki strop - nie przystosowany do bycia podłogą sali gimnastycznej.

  • 6. Data: 2007-09-08 16:49:48
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Verox pisze:

    > Macie jakiś pomysł co z tym zrobić ?

    Idziesz/dzwonisz do spółdzielni i pytasz się czy o tym wiedzą.
    Jeśli tak, pytasz się kto wyraził na to zgodę (suszarnia
    to pomieszczenie do wspólnego korzystania przez
    *wszystkich* lokatorów do suszenia ).
    Mimochodem pytasz ich czy mają zgodę z wydziału
    budownictwa na zmianę sposobu użytkowania z suszarni na
    salę gimnastyczną, powinni załapać.
    Ale z sąsiadami to lekko nie będziesz miał ;)

  • 7. Data: 2007-09-08 17:34:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    minstal pisze:

    > Jeśli tak, pytasz się kto wyraził na to zgodę (suszarnia to
    > pomieszczenie do wspólnego korzystania przez *wszystkich* lokatorów do
    > suszenia ).

    Widziałem dziesiątki takich suszarni, oczywiście absolutnie niezbędnych
    dla całej społeczności, które przez dziesiątki lat służyły jako skład
    rzeczy całkowicie niepotrzebnych. Ale jak ktokolwiek chciał je
    zagospodarować, natychmiast tworzył się społeczny komitet oporu. Bo tak!

    > Mimochodem pytasz ich czy mają zgodę z wydziału budownictwa na zmianę
    > sposobu użytkowania z suszarni na salę gimnastyczną, powinni załapać.

    Zdaje się, że przesadzasz, i to dużo.

    M.

  • 8. Data: 2007-09-09 11:27:11
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

> [...]
    > rzeczy całkowicie niepotrzebnych. Ale jak ktokolwiek chciał je
    > zagospodarować, natychmiast tworzył się społeczny komitet oporu. Bo tak!

    Jest dość sutelna różnica pomiędzy składem gratów a sala gimnastyczną. Skoro
    zajęcia w tej sali są uciążliwe dla osoby mieszkającej poniżej, to o czym tu
    gadać. Nie maja prawa gimnastykować się w pralni i koniec :-)
    A lokator może niech wystąpi z wnioskiem do spółdzielni o obniżenie czynszu
    z uwagi na obniżone walory użytkowe lokalu :-)

    Poza tym poczekajcie trochę. niebawem w każdej nieruchomości powstanie
    wspólnota i wtedy droga do załatwienia tego będzie znacznie łatwiejsza.

  • 9. Data: 2007-09-09 13:37:46
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Rajmund Wrotek pisze:

    > Poza tym poczekajcie trochę. niebawem w każdej nieruchomości powstanie
    > wspólnota i wtedy droga do załatwienia tego będzie znacznie łatwiejsza.

    A tutaj, to niestety ale się z tobą nie zgodzę.

  • 10. Data: 2007-09-09 15:54:15
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "minstal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Rajmund Wrotek pisze:

    > Poza tym poczekajcie trochę. niebawem w każdej nieruchomości powstanie
    > wspólnota i wtedy droga do załatwienia tego będzie znacznie łatwiejsza.

    A tutaj, to niestety ale się z tobą nie zgodzę.

    Ale z czym - że powstanie wspólnota, czy że droga będzie łatwiejsza?