    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielnia a dzika sala gimnastyczna nad mieszkaniem
    Date: Sat, 08 Sep 2007 19:34:20 +0200

    minstal pisze:

    > Jeśli tak, pytasz się kto wyraził na to zgodę (suszarnia to
    > pomieszczenie do wspólnego korzystania przez *wszystkich* lokatorów do
    > suszenia ).

    Widziałem dziesiątki takich suszarni, oczywiście absolutnie niezbędnych
    dla całej społeczności, które przez dziesiątki lat służyły jako skład
    rzeczy całkowicie niepotrzebnych. Ale jak ktokolwiek chciał je
    zagospodarować, natychmiast tworzył się społeczny komitet oporu. Bo tak!

    > Mimochodem pytasz ich czy mają zgodę z wydziału budownictwa na zmianę
    > sposobu użytkowania z suszarni na salę gimnastyczną, powinni załapać.

    Zdaje się, że przesadzasz, i to dużo.

    M.