  • 1. Data: 2002-01-17 00:37:57
    Temat: Spam
    Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com>

    Dzien Dobry!
    Moze wiecie co zrobic, ze spamerem, ktory ciagle przysyla mi listy? Na
    grzecznie zwrocona uwage nie bylo reakcji.

    PS: Wysylka Lunuxa po 1 MB nie wchodzi w gre, prosze o jakies inne
    pomysly.

    Dzieki, magda

  • 2. Data: 2002-01-17 09:14:26
    Temat: Re: Spam
    Od: "Barman" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
    wiadomości news:a256n7$6l7$1@news.onet.pl...
> [...]
    > grzecznie zwrocona uwage nie bylo reakcji.
    >
    > PS: Wysylka Lunuxa po 1 MB nie wchodzi w gre, prosze o jakies inne

    Wyślij zgłoszenie do odpowiedniego Abuse. Jeśli na przykład nadawca
    dysponuje adresem x...@p...onet.pl, to zgłoszenie zawierające wszystkei
    wiersze nagłowka maila nadawcy trzeba przesłać na adres a...@o...pl

    Barman mailto:b...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-01-17 10:48:12
    Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com>

    "Barman" <b...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> [...]

    Na

    > Wyślij zgłoszenie do odpowiedniego Abuse. Jeśli na przykład nadawca

    To wiem, ale to jest prywatna firma, maja wlasny serwer....
    Czy poslkei prawo nie zabrania wysylania spamu? Moze jakies artykuly?

    magda

  • 4. Data: 2002-01-17 12:08:39
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
    wiadomości news:a26a9h$cms$1@news.onet.pl...

    > "Barman" <b...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
    >

    > To wiem, ale to jest prywatna firma, maja wlasny serwer....
    > Czy poslkei prawo nie zabrania wysylania spamu? Moze jakies artykuly?

    polecam artykuł Piotraw Waglowskiego na http://vagla.pl/
    z wieloma tezami sie nie zgadzam ale artykuł polecam
    Pozatym w najnowszych pracach Naukowych UJ - Instytutu wynalazczości i
    wąłsności intelektualnej jest artykuł o spamie D. Kasprzyckiego.
    Zobacz równiez u mnie na stronce w bibliografi.
    W marcu ukaze sie moj artykuł o spamie .
    Co do ogolnych mozliowsc walkize spamem to polecam lekture art. 16 ustawy o
    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    Pozatym w zlaeznosci od treści spamu w grę moze wejśc ustawa konsumencjk a
    oraz 415 kc.
    Pozdrawaim
    Romek Bieda
    www.prawnik.net.pl

  • 5. Data: 2002-01-17 15:11:33
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl> wrote in message
    > polecam artykuł Piotraw Waglowskiego na http://vagla.pl/
    > z wieloma tezami sie nie zgadzam ale artykuł polecam

    :)))
    W sumie tych moich tez nie jest az tak wiele w tym artykule ;)

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 6. Data: 2002-01-17 16:16:36
    Od: "Elvira" <e...@p...com.pl>

    Napisz do a...@t...pl . Oni zajmuja sie takimi sprawami.

    --
    pozdrawiam,
    Elvira

  • 7. Data: 2002-01-19 12:57:10
    Od: "Kocureq" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Napisz do a...@t...pl . Oni zajmuja sie takimi sprawami.

    Oczywiscie tylko jesli ten czlowiek korzysta z odstepu do INetu przez tp sa.
    Mozna to poznac po mailu : w polu received (ostatnim) powinno byc cos w
    stylu:

    Oczywiscie zamiast gwiazdek mamy dowolne znaki. Jesli jest inna koncowka no
    to piszesz na adres a...@T...KONCOWKA.PL i powinno odniesc pozadany skutek.

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ====== k...@p...pl ==== ICQ# 31547220 ======

  • 8. Data: 2002-01-20 00:31:53
    Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com>

    "Kocureq" <k...@p...pl> skrev i meddelandet

> [...]
    > stylu:

    > Oczywiscie zamiast gwiazdek mamy dowolne znaki. Jesli jest inna

    Niestety, w tym co piszesz sa dane firmy, czyli musza miec stale lacze.
    Nie ma zadnego "tpnet.pl".

    PS: Co radzisz napisac w tym liscie, oprocz prosby o niewysylanie maili
    / usuniecie mnie z bazy danych?

    dzieki, magda

  • 9. Data: 2002-01-20 08:44:35
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 20 Jan 2002, Magdalena Busk wrote:

    > PS: Co radzisz napisac w tym liscie, oprocz prosby o niewysylanie maili
    > / usuniecie mnie z bazy danych?

    Napisz że bez zgody zainteresowanego/ych przetwarzają dane osobowe, co
    jest karalne (art. 49 UODO).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 10. Data: 2002-01-20 11:33:46
    Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> skrev i meddelandet
    st...

    > Napisz że bez zgody zainteresowanego/ych przetwarzają dane osobowe, co
    > jest karalne (art. 49 UODO).

    Dzieki wielkie!
    magda