  • 11. Data: 2002-01-20 21:16:02
    Temat: Re: Spam
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0201200943360.1284-100000@loca
    lhost...

    > Napisz że bez zgody zainteresowanego/ych przetwarzają dane osobowe, co
    > jest karalne (art. 49 UODO).
    >
    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    > Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting
    > "Do you think there's anything to eat in this forest?"
    > "Yes" - said the wizard bitterly - "us." [Terry Pratchett, The Light
    Fantastic]

    Witam,
    A czy magdelena_eliza to już dane osobowe
    biorąc wcześniejsze m.in. i Pana odpowiedzi
    na podobne posty?

    PS. Pytanie nieco osobiste: to zaangażowanie w
    umiędzynarodowienie pewnego OS to z konieczności
    związanej z profesją?
    pozdrawiam
    ///
    /poreba
    ///robert

  • 12. Data: 2002-01-21 09:11:48
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 20 Jan 2002, poreba wrote:

    > A czy magdelena_eliza to już dane osobowe
    > biorąc wcześniejsze m.in. i Pana odpowiedzi
    > na podobne posty?

    Poszukaj artykułów o OOD na www.vagla.pl. Zdaje się że email (zwłaszcza
    gdy zawiera imię lub nazwisko) został przez doktrynę za takowe uznany.

    > PS. Pytanie nieco osobiste: to zaangażowanie w
    > umiędzynarodowienie pewnego OS to z konieczności
    > związanej z profesją?

    Nie.

  • 13. Data: 2002-01-21 14:30:45
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0201211010480.1354-100000@loca
    lhost...
    > On Sun, 20 Jan 2002, poreba wrote:

    > Poszukaj artykułów o OOD na www.vagla.pl. Zdaje się że email (zwłaszcza
    > gdy zawiera imię lub nazwisko) został przez doktrynę za takowe uznany.
    -----
    No to wyjaśniło się. Z poprzednich wypowiedzi wywnioskowałem,
    sam lub wnioski gotowe przedstawiono, że za dane osobowe
    uznany zostanie adres zawierający imię _I_ nazwisko jako
    jednoznaczenie identyfikujące.

    [...]
    > Nie.
    Pytam bo właśnie dla prywatnych potrzeb zbieram
    wszystkie howto w jeden indeksowany zbiór i Pana
    godność niepoślednie miejsce wśród przekładaczy
    zajmuje. Liczyłem wprawdzie na odpowiedź pełnym
    zdaniem typu: to z oasji i miłości ;)
    pozdrawiam
    /////
    ///poreba
    //robert
    ///

  • 14. Data: 2002-01-24 22:26:27
    Od: leh <l...@...pl>

    "Magdalena Busk" <m...@h...com> skribis:

    >To wiem, ale to jest prywatna firma, maja wlasny serwer....

    Ktos im musi dawac lacze...

    >Czy poslkei prawo nie zabrania wysylania spamu? Moze jakies artykuly?

    zgodnie z Art. 6.3 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny " z
    dnia
    2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz 271)

    "Posłużenie się (...), pocztą elektroniczną, (...) w celu złożenia
    propozycji zawarcia umowy może nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą
    konsumenta."

    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji - (Dz.U.93.47.211)
    Art 16 ust 1 pkt 5...

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 15. Data: 2002-01-28 15:14:03
    Od: leh <l...@...pl>

    "Magdalena Busk" <m...@h...com> skribis:

    >Dzien Dobry!
    >Moze wiecie co zrobic, ze spamerem, ktory ciagle przysyla mi listy? Na
    >grzecznie zwrocona uwage nie bylo reakcji.

    Wrzucic do KFa.

    I zajrzec na http://blueheaven.prv.pl - dzial koputery lub reklamy

    Pozdrawiam, Leh.