  • Data: 2013-11-14 18:39:08
    Temat: Re: Spam
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-14 06:58, Liwiusz pisze:

    > Nie byłbym taki kategoryczny w osądach, prawda jest zgoła inna.

    > Raczej wiedzą bardzo dokładnie co mogą. Polecam zapoznanie się z
    > aktualnym orzecznictwem.

    Z tym akurat zgoda (też dostałem na adres firmowy).

    Ale:
    "W trosce o dobro wszystkich przedsiębiorców nasz dział prawny sprawdził
    poprawność Państwa regulaminu na stronie www . Niestety przedmiotowy
    regulamin zawiera nieprawidłowości jak i słowa niedozwolone (abuzywne)."

    To jest ewidentne kłamstwo. Nie mogli sprawdzić czegoś co nie istnieje.

    Po drugie, sugeruje że zamieściłem na stronie słowa niedozwolone
    (zakładam, że tym tępakom chodziło o klauzule niedozwolone, jaka firma
    taki dział prawny...) i nieprawidłowości (że niby niedouczony jestem czy
    coś), a nie zamieściłem, co mogę chyba zinterpretować jako oszczerstwo?

    oraz:
    "(...)ponieważ od dłuższego czasu panuje moda na wszelakie
    Stowarzyszenia, które wyłapują sklepy/strony z błędnymi regulaminami aby
    następnie proponować Klientowi ugodę około 1000 zł lub w przypadku
    odmowy złożenie pozwu do sądu co już skutkuje bardzo wysokimi karami
    (500 zł za jedno błędne słowo)."

    To jest chyba straszenie?

    i na koniec:
    "W trosce o Państwa bezpieczeństwo zapraszamy do skorzystania z naszej
    usługi - prosimy o dokonanie zamówienia"

    Czy w kontekście całej treści tego spamu takie "zaproszenie" nie jest
    próbą wyłudzenia (wymuszenia?) wykupienia u nich usługi?

    Pozdrawiam
    Piotr