    From: "Grzes" <d...@N...host.sk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spaliły sie moje meble oddane do reklamacji.
    Date: Fri, 13 Dec 2002 11:44:11 +0100

    Użytkownik "Sebastian Błajet" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atcb5d$6cf$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > W Olsztynie sploneła fabrka mebli MebelPlast S.A.
    > Ja oddałem do reklamacji porzez salon firmowy tej firmy meble.
    > Domniemam że moje meble również.Dzisiaj mam się dowiedzieć. Choć to
    > niepewne.Za każdym razem jestem zwodzony.
    > Jak mam się teraz zachować ?
    > ps: dodam tylko ,że reklamuje te meble juz od 4- mcy !!!.
    >
    > Z góry dziękuję.

    To masz pecha... jak cala fabryka...

    To ze czekasz 4 miesiace to faktycznie nie bardzo dobrze swiadczy. Ale
    zapewne teraz musza sie troszke podniesc, a zwlaszcza musza podniesc system
    komputerowy (co lada chwila ma sie stac jezeli jeszcze sie nie stalo).

    Dowiedz sie w poniedzialek, powinni juz funkcjonowac w miare "normalnie"
    (jezeli mozna to tak nazwac po tym co sie stalo...). Jak rozwiazesz sprawe
    daj znac, sam jestem ciekaw..

    Pozdrawiam
    Grzes