    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmiertelny wypadk w czasie przerwy w pracy poza zakładem.
    Date: Tue, 3 Aug 2004 14:18:29 +0200

    Użytkownik "tomekn" napisał
    > Moje pytanie czy mojemu koledze grożą
    > z tego tytułu jakieś nieprzyjemności??

    Znac sie nie znam, ale, na zdrowy rozum, to przeciez nie przedszkole czy
    szkola, zeby wychowawca odpowiadal za dzieci. Pracownicy sa dorosli i
    sami za odpowiadaja za swoje (glupie?) czyny, zwlaszcza, ze ten wypadek
    nie byl wypadkiem przy pracy spowodowanym zaniedbaniem pracodawcy. Tak
    po prostu pracodawca nie mozna zatrzymac sila pracownika w miejscu
    pracy...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."