  • Data: 2004-08-04 06:39:08
    Temat: Re: Śmiertelny wypadk w czasie przerwy w pracy poza zakładem.
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek"

    > Nie rozumiem wiec, dlaczego wlasciciel samochodu mialby
    > sprawdzac uprawnienia wypozyczajacego.
    tez jestem laikiem, ale np wypozyczajac samochod w hertzu wymagaja prawa
    jazdy, jesli jednak osoba wypozyczajaca (placaca) go nie posiada to do umowy
    musi byc wpisane kto bedzie to auto prowadzil i jego prawo jazdy

    > Mogl ufac w rozsadek kolegi siadajacego za kierownice.
    zasada ograniczonego zaufania? odpowiedzialnosc cywilna?

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki