    From: "Darek " <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Slub z obywatelka innego kraju .. co dalej ?
    Date: Sat, 23 Nov 2002 20:06:02 +0000 (UTC)

    Na szczescie stan Colorado nie wymaga pisemnych dokumentow swiadczacych
    o zdolnosci/niezdolnosci do zawarcia zwiazku malzenskiego (wystarczy
    slowna przysiega).

    Tak zwany 'Marriage License' juz mamy, z tym udamy sie do urzednika
    ktory bedzie przeprowadzal ceremonie - tego samego dnia powinienem
    dostac kopie 'Marriage Certificate' - domyslam sie, ze to wlasnie
    ten dokument bede musial przedstawic w konsulacie/wyslac rodzicom,
    by przetlumaczyli w Polsce a nastepnie przedlozyli w USC (ciekawe
    tylko, czy wystarczy im poswiadczona kopia, czy tez USC wymagal
    bedzie orginalu (na ktory zapewne trzeba bedzie 2-3 tygodnie poczekac)

    Na polskim zaswiadczeniu o zawarciu malzenstwa za bardzo mi nie zalezy,
    ale nie chce byc z prawem 'na bakier' i zdziwic sie (po powrocie do kraju),
    ze moje malzenstwo nie jest w Polsce wazne (jak to mialo miejsce w kilku
    sytuacjach opisanych na sieci)

    Sandra - dziekuje za szybka odpowiedz,
    Darek