  • 61. Data: 2011-07-12 20:32:23
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 09:54:26 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Następny syneczek odcięty od kaski.

    A co Ty z tym odcieciem od kaski? Projekcja? Bo nikt wiecej o tym nie
    pisze. Temat dotyczyl mozliwosci zwrotu towaru.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 62. Data: 2011-07-12 20:33:27
    Od: "zz" <p...@o...eu>

    Użytkownik "miodu" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbz.googlegroups.com...

    Pocieszyły cię już psiapsiułeczki na wizażu.peel? Bo chyba
    pl.soc,prawo to nie jedyne miejsce dla twoich (uwaga: sarkazm z
    wykorzystaniem oksymoronu) przemyśleń?

    Nie umiesz inaczej, jedynie tak wulgarnie?
    Czy nie rozumiesz że rodzice mogą sobie kupić co zechcą?
    Nawet jak będą musieli zaciągnąć pożyczkę.
    A co to obchodzi synka? Czy On spłaca?
    Czy widziałeś ten odkurzacz? To robot który sam odkurza.
    Ja mogę sobie kupić takich sto, bez uszczerbku na moich finansach,
    a mam prawie 70 lat. Nie jestem jeszcze rencistom.
    To mam sobie nie kupić, tylko zostawić te 4 000 PLN dzieciom, którym
    nic nie chce się robić w w spadku?
    Synalku. Daj spokój.
    zz

  • 63. Data: 2011-07-12 20:37:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 15:10:02 +0200, Ikselka napisał(a):

    > I żeby było jasne: nie sprzedaję odkurzaczy ani żadnych takich. Kiedy sobie
    > kupuję coś, co mi się podoba, moje dzieci cieszą się razem ze mną

    Fajne dzieci, co sie ciesza, ze ktos starych wydymal na kilka kafli:)
    Widze dwie moliwosci - albo zlosliwe, albo odziedziczyly inteligencje po
    mamie;>

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 64. Data: 2011-07-12 20:50:41
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 12:30:46 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > trzeba było wcześniej myśłeć i ubezwłasnowolnić skor nie są sami w stanie
    > zarzącać swoim majątkiem.

    Jest jeszcze taka opcja, ze mozna doradzic rodzicom, ze moga odstapic od
    umowy.
    Ale skoro wolisz ubezwlasnowalniac starych... Coz w roznych rodzinach sa
    rozne zwyczaje.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 65. Data: 2011-07-12 21:00:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 04:45:22 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > Zresztą po co ta dyskusja, chłopak
    > prosi o pomoc w rozwiązaniu problemu

    Czyjego? - wyraźnie sygnalizuje, że problem nie dotyczy rodziców, ci bowiem
    śmigają na odkurzaczu aż miło. Nikt przy zdrowych zmysłach nie używa
    sprzętu, który chciałby zwrócić - rozmyślić się i zwrócić kupioną rzecz
    tego typu teoretycznie zawsze można, o ile nie jest używana.

    A jeśli jest tutaj milcząca sugestia, że rodzice są niepoczytalni - no to
    sprawa jest prosta i powinien mieć wszelkie pełnomocnictwa. Jak widać
    jednak ich nie ma, ba, to rodzice machają mu marchewką (bonus) przed nosem
    i najwyraźniej humor mają świetny :->
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 66. Data: 2011-07-12 21:30:11
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fobota=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 22:22, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > Tylko biedacy są ograniczeni do artykułów pierwszej potrzeby.
    > Normalni ludzie mogą sobie pozwolić na różne kaprysy w tym
    > i odkurzacze za kilka tysięcy.
    >
    > Pozdrawiam

    Jest też inna bieda - intelektualna, ale akurat tobie z nią do twarzy.

  • 67. Data: 2011-07-12 21:33:55
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 22:33, "zz" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > a mam prawie 70 lat. Nie jestem jeszcze rencistom.
    > To mam sobie nie kupić, tylko zostawić te 4 000 PLN dzieciom, którym

    Podziel się z nami sposobem jak się dorobiłeś fortuny (skoro 450000
    nie robi uszczerbku twoim finansom, to musisz być milionerem), bo na
    pewno nie na handlu. Wszyscy się czegoś chętnie nauczymy. Ojczulku

  • 68. Data: 2011-07-12 21:35:46
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 23:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    Nikt przy zdrowych zmysłach nie używa
    > sprzętu, który chciałby zwrócić

    Skąd wy ją wzięliście? Takie się rodzą naturalnie, czy to efekt GMO?

  • 69. Data: 2011-07-12 21:58:51
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > On 2011-07-12, miodu <o...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Różnie bywa. Ja często mam widze różnice na poziomie 30-40%, zwłaszcza
    > na sofcie.

    o, to musisz byc niezle przy kasie?
    czy 30-40% to za mała róznica dla ciebie? :)

  • 70. Data: 2011-07-12 22:32:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 14:35:46 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > On 12 Lip, 23:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie używa
    >

    > Skąd wy ją wzięliście? Takie się rodzą naturalnie, czy to efekt GMO?

    Jeszcze ze starych zasobów. Dziś już nie robią ludzi uczciwych i
    szanujących swoich rodziców - nie ma popytu. GMO nie ma tu zatem nic do
    roboty :->